🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12997.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تبدیل امواج شبکه 5G به برق با یک کارت کوچک

محققان مؤسسه فناوری جورجیا (GT) نوعی آنتن یک‌سوساز در ابعاد یک کارت کوچک ساخته‌اند که انرژی الکترومغناطیس سیگنال‌های 5G را به برق تبدیل می‌کند. ارتباطات بی‌سیم انرژی زیادی را در هوا پخش می‌کنند که می‌توان ...

محققان مؤسسه فناوری جورجیا (GT) نوعی آنتن یک‌سوساز - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - در ابعاد یک کارت کوچک ساخته‌اند که انرژی الکترومغناطیس سیگنال‌های 5G را - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - به برق تبدیل می‌کند.

ارتباطات بی‌سیم انرژی زیادی را در هوا پخش - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌کنند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در گذشته تلاش‌هایی برای بهره‌برداری از انرژی امواج وای فای و رادیویی گوشی صورت گرفته اما شبکه 5G فرصت کاملاً جدیدی روبروی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - بشر قرار داده است.

محققان مؤسسه فناوری جورجیا می‌گویند: «5G برای ارائه ارتباطات فوق سریع و با تأخیر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - بسیار کم طراحی شده است. این فناوری از امواج میلیمتری استفاده می‌کند که حاوی انرژی بی‌سابقه هستند. طراحان 5G ناخواسته یک شبکه برق رسانی ساخته‌اند که قادر به تامین نیروی ابزارهای الکترونیکی از - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - فواصل بسیار دورتر نسبت به تکنولوژی‌های فعلی است.»

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

پژوهشگران اشاره می‌کنند که بهره‌برداری از انرژی امواج میلیمتری مدت هاست که امکان پذیر شده، اما کاربردی نبوده است، چون برای جذب انرژی از فاصله دور به آنتن یکسوساز (Rectifier) بزرگ نیاز است و هرچه این آنتن بزرگتر شود، میدان دید آن کمتر می‌شود، بنابراین - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاربر باید آنتن را دقیقاً در راستای منبع امواج انرژی قرار دهد.

محققان برای حل این مشکل از قطعه‌ای دندانه دار به نام لنز روتمن (Rotman lens) استفاده کردند که در مرکز کارت به چشم می‌خورد. آنتن‌های لنز روتمن نوعی ابزار شکل دهی پرتو (Beamforming) بوده و توانایی بالایی در جذب امواج میلیمتری دارند. این قطعه به رادارها اجازه می‌دهد تا اهدافی که در جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند را بدون چرخش یا حرکت رهگیری کنند.

پژوهشگران می‌گویند استفاده از لنز روتمن در آنتن یکسوساز، انعطاف‌پذیری و چاپ سه بعدی کارت را امکان پذیر کرده و باعث شده تا انرژی را از تمام جهات جذب کند. آنها اشاره می‌کنند که این وسیله می‌تواند حدوداً ۶ میکرووات برق را از یک فرستنده 5G در فاصله تقریباً ۱۸۰ متری جذب کند که برای نیرو بخشیدن به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - سنسورهای کوچک کافی خواهد بود.

محققان می‌افزایند با رواج پیدا کردن شبکه 5G می‌توان این ابزار را جایگزین ده‌ها میلیون باتری سنسورهای وایرلس خصوصاً در شهرهای کوچک نمود و به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - محیط زیست کمک کرد.

نتایج این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - تحقیق در ژورنال Scientific Reports منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone