🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12985.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و تصاویر تبلت گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

چندی قبل مشخص شد که سامسونگ به دنبال عرضه مدل لایت از تبلت‌های محبوب گلکسی تب A7 و نیز گلکسی تب S7 است. در حالی که تاکنون بسیاری از مشخصات احتمالی A7 لایت فاش شده ...

چندی قبل مشخص شد که سامسونگ به دنبال عرضه مدل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - لایت از تبلت‌های محبوب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - گلکسی تب A7 و نیز گلکسی تب S7 است. در حالی که تاکنون بسیاری از مشخصات احتمالی A7 لایت فاش شده اما حالا اولین رندر تبلیغاتی از این تبلت به همراه مشخصات و قابلیت‌های آن توسط افشاگر مشهور، «ایوان بلس» منتشر شده است.

ظاهر گلکسی A7 لایت در این عکس‌ها شبیه به یک تبلت اقتصادی با دوربین پشتی تکی و فریم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - فلزی به نظر می‌رسد. بر اساس اطلاعات فاش شده از این تبلت،‌ نمایشگر گلکسی A7 لایت ابعاد ۸.۴ اینچی IPS خواهد داشت. قلب تپنده این تبلت هم چیپست اقتصادی مدیاتک هلیو P22T خواهد بود که با ۳ گیگابایت رم همراه شده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان

سامسونگ برای این تبلت اقتصادی باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر خواهد گرفت که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - امکان شارژ سریع ۱۵ واتی آن از طریق پورت USB-C وجود دارد. این تبلت همچنین گواهینامه‌های مورد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - نیاز را از انجمن جهانی بلوتوث SIG برای بلوتوث ۵.۰ دریافت کرده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - است. A7 لایت از اسپیکر استریو هم بهره‌مند خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان

اما گلکسی تب S7 لایت نمایشگر بزرگ ۱۲.۴ اینچی از نوع IPS خواهد داشت و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - چیپست آن، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - میان‌رده اسنپدراگون 750G خواهد بود. سامسونگ این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - مدل را به ۴ گیگابایت رم مجهز کرده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - و احتمالا مدلی با امکان اتصال به شبکه‌های 5G را هم روانه بازار خواهد کرد. این تبلت احتمالا در رنگ‌های صورتی، سبز، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان

هر دو تبلت گلکسی A7 لایت و گلکسی تب S7 از نمایشگر و اسپیکرهای با کیفیت بهره می‌بردند و مدل‌هایی ایده‌آل برای تماشای ویدیو و سرگرمی‌هایی از این دست بودند اما گزینه‌های مناسبی برای وظایف سنگین‌تر محسوب نمی‌شدند. اگر تبلت‌های سری لایت جدید قیمت مناسبی داشته باشند، کارایی نه چندان قوی آنها موضوع مهمی نخواهد بود.

پاندمی کرونا، دورکاری از منزل و نیز تحصیل از راه دور را افزایش داده است. به همین دلیل فروش تبلت‌ها در سطح جهان افزایش یافته و سامسونگ هم قصد دارد از این فرصت برای عرضه مدل‌های جدید بهره - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
به خدمات شرکت الو در تعمیر ظرفشویی ایندزیت DFP58T94ZUK در منزل من بسیار راضی هستم. در منطقه فقیره شهر همدان زندگی می‌کنم و یافتن یک شرکت تعمیرات حرفه‌ای و به صرفه واقعا مشکل است. شرکت الو با کادری حرفه‌ای و مجهز به تجهیزات پیشرفته، بهترین خدمات را به من ارائه داد. می‌توانم با اطمینان کامل پیشنهاد شرکت الو را به دوستان و آشنایان خود بدهم. ممنون از شرکت الو برای خدمات عالی‌تان



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone