🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12987.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می بند ۶ با نمایشگر بزرگ‌تر و حسگر اکسیژن معرفی شد

شیائومی در مراسم طولانی امروز تحت عنوان «مگا لانچ» از سه گوشی فوق‌العاده رونمایی کرد ولی دوست‌داران ابزارهای پایش سلامت را هم فراموش نکرد. می بند ۶ جدیدترین مچ‌بند هوشمند این شرکت است که مثل ...

شیائومی در مراسم طولانی امروز تحت عنوان «مگا لانچ» از سه گوشی فوق‌العاده رونمایی کرد ولی دوست‌داران ابزارهای پایش سلامت را هم فراموش نکرد. می بند ۶ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - جدیدترین مچ‌بند هوشمند این شرکت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - است که مثل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - همیشه ویژگی‌های فوق‌العاده و قیمت مناسبی دارد.

مچ‌بندهای شیائومی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند و می بند ۶ آمده تا این جمع را بزرگ‌تر کند. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - به‌نظر می‌رسد می بند ۶ با نمایشگر بزرگ‌تر و حسگر سنجش اکسیژن خون به‌راحتی از عهده این کار برمی‌آید. ظاهر کلی این مچ‌بند با نسل قبل تفاوت چندانی نداشته اما کمی مدرن‌تر شده است. نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد این مچ‌بند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - در مقایسه با قبل ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده و با تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ، یکی از شفاف‌ترین نمایشگرهای این حوزه به‌شمار می‌رود. حداکثر روشنایی این صفحه به ۴۵۰ نیت می‌رسد تا در تمام شرایط بتوانید به‌راحتی از آن استفاده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - کنید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران

می - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رویان استان مازندران - بند ۶ قابلیت‌های جدیدی هم دارد. این مچ‌بند می‌تواند ۳۰ فعالیت مختلف را شناسایی و پایش کند. شش فعالیت مختلف از جمله راه رفتن در محیط بیرون، ورزش روی تردمیل و دوچرخه‌سواری به‌طور کاملاً خودکار تشخیص داده می‌شوند. این گجت به حسگر سنجش اکسیژن خون یا SpO2 هم مجهز شده که میزان اشباع اکسیژن در خون شما را در زمان ورزش یا خواب ارزیابی می‌کند.

شیائومی می بند ۶ در دو مدل عرضه می‌شود: مدل استاندارد با قیمت ۳۵ دلار و مدل NFC با قیمت ۴۲ دلار. فروش این محصول از اواخر هفته جاری شروع می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone