🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12990.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از روتر سه بانده Mi AX9000 با پشتیبانی از وای‌فای ۶ رونمایی کرد

شیائومی در رویداد عصر امروز از روتر گیمینگ Mi AX9000 با پشتیبانی از استاندارد WiFi 6 رونمایی کرد. روتر Mi AX9000 از نوع سه بانده بوده و از هر دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و 5G ...

شیائومی در رویداد عصر امروز از روتر گیمینگ Mi AX9000 با پشتیبانی از استاندارد WiFi 6 رونمایی کرد.

روتر Mi AX9000 از نوع سه بانده بوده و از هر دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول به چیپست کوالکام مجهز شده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن، بهره مندی از باند سوم 5G_Game است. این باند همانطور که از نامش پیداست مخصوص بازی طراحی شده است.

Mi AX9000، پهنای باند ۱۶۰ مگاهرتز ۴ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در ۴ را ارائه می‌کند که نسبت به روتر AX3000 با پهنای باند ۸۰ مگاهرتز ۴ در ۴ پیشرفت محسوسی کرده است. این محصول همچنین از MU-MIMO و OFDMA پشتیبانی می‌کند، یعنی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌توان حداکثر ۱۶ دستگاه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را به آن متصل کرد.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان

روتر مورد بحث از طراحی هشت گوش برخوردار است و روی آن - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - لامپ‌های LED با آرایش X شکل به چشم می‌خورند. علاوه بر این به چهار آنتن بزرگ، چهار پورت LAN و یک درگاه USB 3.0 مجهز شده تا خیال کاربر از بابت پوشش و اتصال چندین دستگاه راحت باشد. درون روتر یک فن قرار گرفته که هوای داغ را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از دریچه به بیرون هدایت می‌کند.

این روتر به لطف مجهز شدن به چیپست کوالکام از حداکثر سرعت ۴,۸۰۴ مگابیت بر ثانیه بسته به فرکانس اتصالی پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید تمرکزش را در این محصول روی اتصالات و پوشش گذاشته و وعده سرعت‌های بالا تا برد ۱۲ متر با وجود هر نوع دیوار یا مانع در خانه را داده است.

روتر Mi AX9000 شیائومی با قیمت تقریبی ۱۵۲ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پینار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ منطقه مسکن مهر کبودرآهنگ تعمیر ظرفشویی دوو DDW-4481 هم دارید؟
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone