🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34506.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی متخصصان را در پیش بینی احتمال مرگ بیماران شکست داد

محققان انگلیسی اخیرا الگوریتمی را توسعه داده اند که احتمال مرگ بیماران را با دقتی بالاتر از متخصصان قلب و عروق پیش بینی کرده است. این الگوریتم توسط پژوهشگران «موسسه فرانسیس کریک» توسعه پیدا کرده و ...

محققان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - انگلیسی اخیرا الگوریتمی را توسعه داده اند که احتمال مرگ بیماران را با دقتی بالاتر از متخصصان قلب و عروق پیش بینی کرده است.

این الگوریتم توسط پژوهشگران «موسسه فرانسیس کریک» توسعه پیدا کرده و به پزشکان اجازه می دهد با وارد کردن سوابق پزشکی بیماران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قلبی به سیستم، از احتمال مرگ آنها باخبر شوند. «اندرو استیل»، از محققان پروژه درباره مزایای آن می گوید:

در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدل های سنتی پزشک باید متناسب ترین متغیرها را انتخاب کرده و پیش بینی را صورت دهد اما ما این کار را تنها با استفاده از کامپیوتر و بدون انتخاب متغیر خاصی صورت دادیم.

استیل و همکارانش این پروژه را با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - همکاری «موسسه فار» و «بیمارستان های کالج دانشگاهی لندن» (UCLH) صورت داده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اند.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهانمتخصصان قلب برای پیش بینی احتمال مرگ بیمار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر اثر مشکلات قلبی ۲۷ متغیر مختلف از جمله جنسیت، سن و شرایط فیزیکی را در نظر می گیرند اما الگوریتم هوش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مصنوعی به گونه ای طراحی شده که متناسب ترین مواد و الگوها را از میان لیستی شامل ۶۰۰ متغیر انتخاب می کند. این الگوریتم با دسترسی به سوابق پزشکی ۸۰ هزار بیمار ناشناس موفق به شناسایی متغیرهای جدیدی شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که از سوی متخصصان نادیده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گرفته شده بود.

استیل مدعی است که از نظر متخصصان انتخاب متغیرها، ساخت مدل و پیش بینی آینده کار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سخت و زمانبری است:

این همان چیزی است که هوش مصنوعی برای آن ساخته شده، کافی است داده ها را وارد سیستم کنید تا همه چیز به صورت خودکار انجام شود.

شاید برتری این الگوریتم هوش مصنوعی نسبت به پزشکان چندان چشمگیر نباشد اما - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این تازه شروع فرایندی است که به تشخیص پزشکی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ساده تر و در عین حال بهتر منجر می شود.

هوش مصنوعی پیش از این کارایی خود را در کمک به درمان سرطان هم نشان داده. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - الگوریتم که توسط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - «موسسه تحقیقات سرطانی لندن» توسعه یافته با مشاهده‌ و بررسی الگو‌های دگرگونی DNA تومور سرطانی، تغییرات ژنتیکی بعدی آن را تخمین می زند.

 

تماشا کنید: کشف شیوه غیرعادی پخش شدن سلول های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرطانی در بدن

- تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone