تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35178.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپ استور مجوز ارائه نسخه آزمایشی برای کلیه اپلیکیشن‌ های پولی را صادر کرد

دو روز پیش اپل قوانین استفاده از اپ‌ استور را به‌روزرسانی کرد تا با آپدیت جدید iOS 12 سازگاری داشته باشند. در همین راستا، بعضی قوانین حاکم بر اپلیکیشن‌ها دستخوش تغییر شده و حالا به ...

دو روز پیش اپل قوانین استفاده از اپ‌ استور را به‌روزرسانی کرد تا با آپدیت جدید iOS 12 سازگاری داشته باشند. در همین راستا، بعضی قوانین حاکم بر اپلیکیشن‌ها دستخوش تغییر شده و حالا به موجب یک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قانون جدید، کاربران این فروشگاه می‌توانند پیش از خرید اپلیکیشن‌های پولی نسخه‌ای آزمایشی از آن را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

تا امروز ارائه نسخه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آزمایشی صرفا محدود به اپلیکیشن‌هایی بود که از کاربر حق اشتراک دریافت می‌کردند. به عنوان مثال اپل موزیک در صورتی که حاضر به قبول پرداخت حق اشتراک برای اپلیکیشن می‌شدید، به شما اجازه می‌داد که پیش از پرداخت برای مدتی از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

اما تمام اپلیکیشن‌های پولی این امکان را نداشتند و این یکی از بزرگترین گله‌مندی‌های کاربران - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از اکوسیستم iOS به حساب می‌آمد. از آنجا که بعضی اپلیکیشن‌های پولی اپ‌استور قیمت بالایی دارند، نبود هیچ گزینه‌ای برای تست پیش از خرید موجب نارضایتی کاربران اپ‌استور شده بود.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

خوشبختانه در رویه جدید اپل به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که برای اپلیکیشن‌های پولی خود یک نسخه آزمایشی رایگان هم در نظر بگیرند. برای این منظور لازم است توسعه‌دهنده بازه زمانی مشخصی را برای استفاده رایگان در نظر گرفته و این موضوع را به اطلاع کاربران برساند.

اما فارغ از این موضوع، اپل در قوانین استفاده جدید اپ‌استور تغییرات دیگری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را هم اعمال کرده است. به عنوان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مثال حالا برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توسعه‌دهندگان «الزامی است» که در قسمت What's New برای هر اپلیکیشن کلیه قابلیت‌ها و تغییرات جدید اعمال شده در هر به‌روزرسانی را «به طور واضح و شفاف» توضیح بدهند.

همچنین طبق یک قانون دیگر که می‌تواند زمینه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را برای انتشار اپلیکیشن Steam Link برای iOS فراهم کند، کلیه اپلیکیشن‌های Screen Mirroring برای انتشار موظف به قبول یک سری قوانین مشخص می‌شوند. یکی از قوانین این است که اپلیکیشن‌های فعال در این حوزه مجاز به ایجاد محیط‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فروشگاهی که مشابه اپ‌استور باشند نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر به‌آفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام شهرک امام حسین هشترود تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شهرک امام حسین شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone