🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44908.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس دو تبلت تازه را به خانواده 10 ZenPad افزود

ایسوس همانند سال های گذشته در نمایشگاه کامپیوتکس فعال ظاهر شده و طیف گسترده ای از گجت ها شامل لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره، روتر و نمایشگر را معرفی کرده اما علاوه بر آنها کمپانی ...

ایسوس همانند سال های گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در نمایشگاه کامپیوتکس فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ظاهر شده و طیف گسترده ای از گجت ها شامل لپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تاپ، کامپیوتر همه کاره، روتر و نمایشگر را معرفی کرده اما علاوه بر آنها کمپانی تایوانی چند تبلت جدید را هم با خود به نمایشگاه آورده است.

تبلت های 10 اینچی تازه ایسوس با نام های ZenPad 10 Z301MFL و ZenPad 10 Z301ML رونمایی شده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و همانطور که از نام آنها بر می آید، دارای طراحی مشابه و مشخصات سخت افزاری نزدیک به یکدیگر هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

گفتنی است مدل ZenPad 10 Z301MFL از پنلی 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره برده و ایسوس برای آن یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی در پشت و یک سنسور 2 مگاپیکسلی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ثبت تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سلفی در نظر گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است.

دو تبلت از طراحی مشابهی بهره برده و اکثر مشخصات سخت افزاری آنها یکسان است

علاوه بر آن باید اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرد ZenPad 10 Z301MFL از چیپست مدیاتک MT8735A برخوردار بوده و در نسخه های متفاوت با حافظه رم و فضای ذخیره سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 2/16 یا 3/32 یا 3/64 گیگابایتی عرضه می شود. از دیگر مشخصات سخت افزاری آن هم می توان به برخورداری از پورت USB-C، درگاه کارت حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جانبی میکرو SD و پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 3G و 4G اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نقطه مقابل تبلت ZenPad 10 Z301ML که مدل رده پایین تر محسوب می شود، مجهز به نمایشگری با ابعاد مشابه 10.1 اینچی بوده اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بار تنها 1280 در 800 پیکسل را در خود جای داده است. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چیپست تعبیه شده در آن هم مدیاتک MT8735W که کمی ضعیف تر از نمونه به کار رفته در ZenPad 10 Z301MFL است.

گفتنی است به جز موارد اشاره شده، دو تبلت فوق در بقیه مشخصات ظاهری و سخت افزاری مشابه با یکدیگر هستند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه دو محصول مذکور توسط نمایندگان ایسوس اعلام نگردیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone