🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30859.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد Face ID در آیفون‌های 2019 بهتر می‌شود

یادداشت جدید مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل نشان می‌دهد که در آیفون‌های بعدی تکنولوژی Face ID آپدیت خواهد شد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های جدید آیپد هم اوایل 2020 عرضه خواهند شد. به عقیده ...

یادداشت جدید مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - نشان می‌دهد که در آیفون‌های بعدی تکنولوژی Face ID آپدیت خواهد شد. او - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - همچنین پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های جدید آیپد هم اوایل 2020 عرضه خواهند شد.

به عقیده کو در مدل‌های بعدی آیفون تغییری اعمال خواهد شد که از دخالت نور در تشخیص چهره کاربران توسط Face ID خواهد کاست، به این معنا که کاربران هنگام باز کردن آیفون با خطای کمتری از جانب دستگاه روبرو خواهند شد.

در مقاله کو آمده که آیفون‌های جدید احتمال سه ماهه چهارم سال 2019 یا سه ماه اول 2020 عرضه شده و از تکنولوژی مدل‌سازی سه بعدی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - اپل نیز در دوربین آن‌ها استفاده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - خواهد شد. او پیش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - از این گفته بود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - که بر خلاف شایعاتی که خبر از اضافه شدن فناوری ToF یا «مدت پرواز» به آیفون های سال ۲۰۱۹ را می‌دهند، نباید شاهد این فناوری در آیفون‌های سال آینده باشیم.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان

کو گفته بود فناوری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - TrueDepth به آیفون های فعلی اجازه می‌دهد با دقت خوبی از محیط نقشه برداری کنند و اضافه شدن دوربین مدت پرواز تحول زیادی در این موضوع ایجاد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - نخواهد کرد. همچنین این فناوری حتی کیفیت عکس برداری دوربین آیفون را هم بهتر نمی‌کند زیرا آیفون‌های فعلی هم می‌توانند  سوژه را با استفاده از دوربین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - دوگانه خود تخمین زده و در نتیجه محیط را برای عکس برداری به اندازه کافی تار کنند.

در یادداشت اخیر مینگ-چی کو به آینده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - آیپد هم اشاره شده و ظاهرا باید در آینده‌ای نزدیک منتظر عرضه یک آیپد مینی با قیمتی پایین‌تر نسبت به مدل‌های فعلی باشیم که البته این مدل از تکنولوژی سه بعدی دوربین‌های آیفون بهره نخواهد برد.

جدا از بهتر شدن عملکرد تکنولوژی Face ID در آیفون‌های بعدی، طی هفته‌ای که گذشت و در مراسم ماه اکتبر اپل، این کمپانی از آیپد‌ و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بویین زهرا استان زنجان - مک‌بوک‌ ایرهای جدید خود رونمایی کرد. همچنین iOS 12.1 هم منتشر شده که می‌توانید جزییات آن را اینجا بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone