🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19089.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ به دوربین اولترا واید جدید با عملکرد بهتر در شرایط نوری ضعیف مجهز می‌شود

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به دوربین اولترا واید یا فوق عریض با دریچه دیافراگم f/2.4 مجهز شده‌اند، اما نسل بعدی آن‌ها یعنی سری آیفون ۱۳ احتمالا دارای دوربین اولترا واید با دریچه دیافراگم f/1.8 خواهند ...

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به دوربین اولترا واید یا فوق عریض با دریچه دیافراگم f/2.4 مجهز شده‌اند، اما نسل بعدی آن‌ها یعنی سری آیفون ۱۳ احتمالا دارای دوربین اولترا واید با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - دریچه دیافراگم f/1.8 خواهند بود که در شرایط نوری ضعیف عملکرد بسیار بهتری از خود نشان می‌دهد.

در حالی که چندین ماه تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های اپل فاصله داریم، گزارش‌ها برخی از مشخصات آن‌ها را افشا کرده‌اند. در حالی که انتظار نمی‌رود طراحی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با نسل کنونی داشته باشد، احتمالا با بهبودهای زیادی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - در بخش سخت افزار و دوربین روبه‌رو می‌شویم.

طبق گزارشی جدید، اپل می‌خواهد تغییرات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - بزرگی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - در دوربین اولترا واید گوشی‌های آینده‌اش اعمال کند و عملکرد آن را در شرایط نوری ضعیف و محیط‌های تاریک بهبود دهد. دریچه دیافراگم دوربین جدید آیفون ۱۳ برابر f/1.8 خواهد بود که پیشرفت چشمگیری را نسبت به دریچه دیافراگم f/2.4 دوربین فوق عریض کنونی آیفون‌ها تجربه می‌کند.

از نظر تئوری دریچه دیافراگم عریض‌تر به معنای جذب نور بیشتر است که نتیجه آن افزایش کیفیت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - تصاویر و ویدیوها خواهد بود. این ویژگی در محیط‌های تاریک کاربرد بیشتری برای کاربران خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران

علاوه بر چنین بهبودی، انتظار می‌رود اپل نسخه استاندارد و مینی نسل آینده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - گوشی‌های خود را به سنسور CMOS مورد استفاده در مدل‌های آیفون ۱۲ پرو مجهز کند. در کنار چنین ارتقایی، گوشی‌های نسخه پرو آیفون ۱۳ هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - از سنسور CMOS جدید و بزرگتر با رزولوشن بالاتر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - بهره می‌برند.

در صورتی که گزارش‌ها صحت داشته - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - باشند، فناوری لرزشگیر «سنسور شیفت» مورد استفاده در آیفون ۱۲ پرو مکس به تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۳ راه پیدا می‌کند.

از دیگر احتمالات مربوط به نسل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران - بعدی آیفون‌ها می‌توان به استفاده سنسور تاچ آیدی زیر نمایشگر اشاره کرد. طبق گزارش‌ها، کوپرتینویی‌ها در حال آزمایش سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر هستند و انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با این اسکنر و همچنین فیس آیدی از راه برسند. علاوه بر این شاید ابعاد برش نمایشگر این محصولات هم کاهش پیدا کند.

- تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جویبار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone