🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30854.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک مک بوک ایر 2018 خبر از برتری نسبت به مک بوک 2017 می‌دهد

نتایج گیک‌بنچ نشان می‌دهد که مک بوک ایر 2018 عملکرد بهتری نسبت به مک‌بوک ۱۲ اینچی با پردازنده i5 که سال گذشته عرضه شد دارد اما هنوز از مدل i7 سال گذشته عقب‌تر است. در ...

نتایج گیک‌بنچ نشان می‌دهد که مک بوک ایر 2018 عملکرد بهتری نسبت به مک‌بوک ۱۲ اینچی با پردازنده i5 که سال - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - گذشته عرضه شد دارد اما هنوز از مدل i7 سال گذشته عقب‌تر است.

در طراحی مک‌بوک ایر جدید از پردازنده جدید اینتل یعنی Core i5-8210Y استفاده شده که همزمان با محصول جدید اپل، طی هفته‌ای که گذشت رونمایی شد. این پردازنده شامل دو هسته ۱.۶ گیگاهرتزی می‌شود که در قدرت آن در حالت توربو به ۳.۶ گیگاهرتز هم می‌رسد. پردازنده مک‌بوک ایر 2018 چهار مگابایت حافظه کش داشته و از رم تا ۱۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

مدل‌های جدید مک‌بوک ایر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - 2018 بر پایه نسل هفت پردازنده‌های Core i5 و Core i7 ساخته شده‌اند که از فناوری کبی لیک استفاده می‌کنند. این نسل از پردازنده‌های اینتل در تابستان 2016 معرفی شدند و مانند سری قبلی از فناوری 14 نانومتری بهره می‌برند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

به طور کلی، اپل توانسته با - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از تکنولوژی ریز پردازنده‌های امبر لیک عملکرد بسیار بهتری را نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر مک‌ بوک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - ایر که از نمایشگرهای غیر رتینا استفاده می‌کنند داشته باشد. در مک بوک جدید با استفاده از نمایشگر رتینا، تصاویر بیشتر از گذشته شفاف بوده و حال بازه‌ رنگی کامل‌تری به کاربر نشان داده می‌شود.

جالب اینجاست که اپل تصمیم گرفته از یک سیستم خنک کننده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - با فن در جدیدترین مک‌بوک ایر استفاده کند. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - با وجود کم‌مصرف بودن سری Y اینتل، مک‌بوک ایرهای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - قدیمی تا ۱۵ ولت انرژی مصرف می‌کردند که این مقدار در ایر جدید به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۹.۵ ولت کاهش پیدا کرده است.

در کل مصرف مک بوک ایر 2018 عددی نزدیک به ۵۰ وات بر ساعت است که باعث می‌شود با این دستگاه که در مراسم اکتبر اپل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - معرفی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد، بتوانید حدود ۱۳ ساعت فیلم تماشا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده یا وب گردی کنید. بدنه این لپ‌تاپ هم نسبت به گذشته ۲۵ درصد باریک شده اما - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - هنوز رقبایی مانند مایکروسافت و HP در این زمینه بهتر از اپل عمل کرده اند.

مک بوک ایر رتینا در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری از ۱۶ آبان ماه به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone