🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30860.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی آنر مجیک 2 با نمایشگر بدون حاشیه و 6 دوربین معرفی شد

آنر مجیک 2 با نمایشگری واقعاً بدون حاشیه و 6 دوربین معرفی شد. آنر، زیر مجموعه برند هواوی برای اینکه از قید بردیگی معمول بالای نمایشگر رها شود دوربین سلفی را به شکل بیرون جهنده ...

آنر مجیک 2 با نمایشگری واقعاً بدون حاشیه و 6 دوربین معرفی شد.

آنر، زیر مجموعه برند هواوی برای اینکه از قید بردیگی معمول بالای نمایشگر رها شود دوربین سلفی را به شکل بیرون جهنده طراحی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده و به این ترتیب موفق شده نمایشگری بدون - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - بریدگی را در آنر مجیک 2 تعبیه کند و طراحی زیبایی را پدید آورَد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

دوربین سلفی به طور دستی به بیرون می جهد و به این ترتیب اگر چه به راحتی گوشی هایی نظیر اوپو فایند ایکس با ساز و کار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - موتوری نیست اما احتمالاً دوام بالاتری دارد. نمایشگر، 6.39 اینچی است و به پنلی امولد مجهز شده است. به لطف طراحی بدون بردیگی، نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - در حدود صد در صد اعلام شده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - در زیر نمایشگر جای گرفته است.

حسگر اصلی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - حالی که در کنار آن دو حسگر 2 مگاپیکسلی برای عمق سنجی تعبیه شده است. دوربین اصلی هم به یک لنز فوق عریض با فاصله - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - کانونی معادل با 17 میلی متری 16 مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - در کنار حسگر 16 مگاپیکسلی اصلی و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید مجهز شده است. آنر مجیک 2 همچنین به فناوری تشخیص چهره 3 بعدی کاربر برای قفل گشایی دستگاه مجهز شده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

قلب تپنده آنر مجیک 2 چیپست پرچمدار کایرین 980 است؛ همان چیپستی که در پرچمداران سری میت 20 هواوی به کار رفته بود. رم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - 6 یا 8 گیگابایت است و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - البته خبری از پشتیبانی از درگاه میکرو اس دی نیست. اما در کنار تمام این مشخصات پرچمدار، رزولوشن نمایشگر 1080p با نسبت 19 به 9 اعلام شده است.

یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیروی مورد نیاز آنر مجیک 2 را تأمین می کند و شارژر سریع «مجیک شارژ» 40 واتی (10 ولت 4 آمپر) نوید شارژ سریع گوشی را می دهد. تنها در 15 دقیقه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا 50 درصد باتری شارژ می شود و در نیم ساعت هم این میزان تا 85 درصد افزایش می یابد.

از دیگر قابلیت های گوشی می توان به بلوتوث 5 و جی پی اس دو بانده اشاره کرد و البته - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنر مجیک 2 فاقد درگاه 3.5 میلی متری هدفون است.

قیمت این گوشی پرچمدار معادل با 545 دلار برای مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تعیین شده است و مدل بالاتر 8/256 قیمتی در حدود 690 دلار دارد. مدل 8/128 هم قیمتی بین این دو دارد. آنر مجیک 2 - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - از 15 آبان ماه روانه بازار چین می شود و هنوز عرضه جهانی آن تأیید نشده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

در کنار این محصول، آنر از یک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - ایرباد بیسیم با نام فلای پادز رونمایی کرده که ظاهری شبیه به ایرپادهای اپل دارد. قیمت این محصول در حدود 115 دلار است و از 15 آبان ماه به بازار می آید. محصول تازه معرفی شده دیگر آنر واچ است که در اوایل سال 2019 روانه بازار می شود و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone