🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30856.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو از کیفیت ساخت بالا و متریال مرغوب خبر می‌دهد

کمپانی هواوی پس از معرفی پرچمدار جدید خود «میت 20 پرو» در لندن، هفته گذشته عرضه آن در بازار چین را آغاز کرد و طبق گزارشات، محصول مورد بحث به طرز محسوسی نسبت به نسخه ...

کمپانی هواوی پس از معرفی پرچمدار جدید خود «میت 20 پرو» در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - لندن، هفته گذشته عرضه آن در بازار چین را - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - آغاز کرد و طبق گزارشات، محصول مورد بحث به طرز محسوسی نسبت به نسخه قبلی (میت 10 پرو) بهبود یافته است.

حالا وبسایت چینی ZOL به سراغ دستپخت جدید هواوی رفته تا با کالبدشکافی آن، به امکان تعمیرپذیری و همچنین کیفیت ساخت قطعات میت 20 پرو پی ببرد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران

در کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو توسط ZOL (که برای اولین بار در دنیا صورت می گیرد)، مشخص شد اجزای سازنده گوشی به شکل پیچیده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - ای سر هم شده اند، اما در صورت استفاده از ابزار مناسب، جدا کردن آنها از یکدیگر چندان دشوار نخواهد بود.

در صورت استفاده از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - ابزار مناسب، جدا کردن اجزای میت 20 پرو چندان دشوار نخواهد بود

جالب است بدانید که هواوی میت 20 پرو نخستین تلفنی است که به صورت همزمان از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسکنر چهره سه بعدی بهره برده و با توجه به گزارش ZOL، قطعات مربوطه را با دقت و ظرافت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - مناسبی در کنار یکدیگر مونتاژ کرده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران

در تصاویر منتشر شده شاهد نوعی سپر محافظ با بار الکتریکی مثبت هستیم که چیپست کایرین 980، ماژول رم 8 گیگابایتی LPDD4RX 2133 MHz، حافظه 128 گیگابایتی UFS 2.1 و آداپتور وای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - فای را پوشانده و از آنها در مقابل نفوذ و جذب غبار حفاظت می کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندرانتعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران

دوربین سلفی شامل حسگر 24 مگاپیکسلی، سنسور فروسرخ و سایر متعلقات تشخیص نور محیط و نزدیکی اجسام نیز در یک ماژول قرار داشته و با هم از مادربورد جدا می شوند. دوربین سه گانه اصلی هم با حسگرهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال در یک قطعه جای گرفته که تصاویر مربوطه را در ادامه مشاهده می کنید:

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندرانتعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران

در پایان مدار شارژ بی سیم و باتری 4200 میلی آمپری میت 20 پرو را داریم که به گفته ZOL، تمام - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - موارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و محصول جدید هواوی، ارزش پرداخت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - مبلغ 777 دلاری را خواهد داشت.

گالری تصاویر:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone