🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21115.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پوکو F2 پرو معرفی شد؛ چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در موبایل ۴۹۹ دلاری

برند پوکو که زیر مجموعه شیائومی محسوب می شود با معرفی «پوکو F1» شروع قدرتمندی در بازار داشت اما پس از آن حدود یکسال غایب بود و «پوکو X2» هم نتوانست نظر کاربران را چندان جلب کند. ...

برند پوکو که زیر مجموعه شیائومی محسوب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - می شود با معرفی «پوکو F1» شروع قدرتمندی در بازار داشت اما پس از آن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - حدود یکسال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - غایب بود و «پوکو X2» هم نتوانست نظر کاربران را چندان جلب کند. حالا اما با موبایل قدرتمند دیگری به نام «پوکو F2 پرو» پا به میدان گذاشته است.

پوکو F2 پرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل X2 دارد و می توان ٰآنرا نسخه دیگری از «ردمی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - K30 پرو» به شمار آورد که قبلا در چین معرفی شده بود. پوکو F2 پرو از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره برده و با شبکه 5G سازگاری دارد. پیکربندی حافظه هم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - شامل ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - حافظه داخلی پر سرعت از نوع UFS 3.1 می شود. البته نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.0 همراه است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان

در نمایشگر AMOLED پوکو F2 پرو خبری از بریدگی یا حفره نیست و صفحه ۶.۶۷ اینچی ۹۲.۷ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده. رزولوشن +FHD، روشنایی فوق العاده ۱۲۰۰ نیتی، سازگاری با +HDR10 و حفاظت توسط گوریلا گلس ۵ از ویژگی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - های این نمایشگر است.

از نظر تصویربرداری پوکو F2 پرو به دوربینی اصلی چهارگانه مجهز شده که نقش اصلی آنرا سنسور 1/1.7 اینچی و ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - قابلیت ترکیب پیکسل‌ها، لرزشگیر دوگانه و فیلمبرداری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - 8K ایفا می کند. در کنار آن هم سنسور ۱۳ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - گرفته اند. دوربین سلفی جهنده نیز ۲۰ مگاپیکسلی است و امکان فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۲۰ فریم در ثانیه را به کاربر می دهد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان

تامین شارژ پوکو F2 پرو بر عهده باتری ۴۷۰۰ ملی آمپر ساعتی قرار دارد که به لطف شارژ سریع ۳۰ واتی طی یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - ساعت به صورت کامل پر خواهد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - شد. از دیگر قابلیت ها می توان به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - محفظه بخار برای کاهش حرارت و پایداری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - بیشتر در عملکرد، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر Goodix و اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11 اشاره کرد.

پوکو F2 پرو در چهار رنگ فیروزه‌ای، بنفش، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد و امکان خرید آن از فروشگا‌ه‌های مجازی Gearbest و AliExpress - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - از همین حالا فراهم است. قیمت در نظر گفته شده برای نسخه ۶ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - ۴۹۹ دلار و برای مدل ۸ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایتی ۵۹۹ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone