🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25426.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شکایت مایکروسافت از استارتاپ اسرائیلی به خاطر سوء استفاده از فناوری تشخیص چهره

چندی پیش کمپانی مایکروسافت در استارتاپ اسرائیلی AnyVision سرمایه‌گذاری کلانی انجام داد. یکی از شروط این کمپانی برای سرمایه‌گذاری، رعایت قوانین اخلاقی و کاری مایکروسافت بود که به نظر می‌رسد این شرکت از آن سرپیچی ...

چندی پیش کمپانی مایکروسافت در استارتاپ اسرائیلی AnyVision سرمایه‌گذاری کلانی انجام داد. یکی از شروط این کمپانی برای سرمایه‌گذاری، رعایت قوانین اخلاقی و کاری مایکروسافت بود که به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - نظر می‌رسد این شرکت از آن سرپیچی کرده است. به همین دلیل غول ردموندی، با گرفتن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - یک وکیل خبره از این کمپانی شکایت کرده است.

شرکت AnyVision یکی از استارتاپ‌هایی است که در زمینه تشخیص چهره فعالیت می‌کند. یکی از بازو‌های سرمایه گذاری مایکروسافت در تابستان امسال نزدیک ۷۴ میلیون دلار در این کمپانی هزینه کرد به شرط این که این استارتاپ از قوانین اخلاقی کمپانی آمریکایی پیروی کند. اما به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - نظر می‌رسد که از تکنولوژی تشخیص چهره استارتاپ AnyVision در رابطه با شناسایی غیرمجاز شهروندان فلسطینی استفاده شده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان

شرکت مذکور با همکاری با یکی شاخه‌های ارتش اسرائیل، از تکنولوژی تشخیص چهره برای نظارت و شناسایی شهروندان فلسطین استفاده می‌کرده است. از همین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - رو مایکروسافت قصد دارد تا با بررسی دقیق از صحت این ماجرا اطمینان حاصل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - کند. یکی از سحنگویان این کمپانی گفته است:

مایکروسافت با پیگیری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - قانونی سریع و بررسی دقیق اسناد داخل AnyVision و همچنین از طریق بازجویی کارکنان این شرکت قصد دارد تا هرچه سریع‌تر به این قضیه پایان دهد.

با این حال شرکت AnyVision همکاری خود با ارتش اسرائیل را از اساس رد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - کرده و نیروی دفاع این کشور هم پاسخی به سوالات نداده است. این اولین بار نیست که مایکروسافت چنین اقداماتی انجام می‌دهد. البته چندی پیش کارمندان این کمپانی در اعتراضاتی درخواست کردند که همکاری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - با ارتش آمریکا به واسطه تکنولوژی Holo Lens پایان یابد. اما ساتیا نادلا رئیس غول ردموندی در پاسخ گفت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - که تکنولوژی خود را در اختیار حکومت‌های دموکراتیک قرار می‌دهد و اگر این تکنولوژی به برقراری صلح کمک کند، از ارائه آن خودداری نخواهد کرد.

گوگل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - هم چندی پیش از قراردادی ۱۰ میلیارد دلاری خود با DARPA گذشت زیرا عقیده داشت که با این همکاری ممکن است خطوط قرمز اخلاقی خود را زیر پا بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone