🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32145.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ادعای تازه نیویورک تایمز: حملات سایبری هکرهای ایرانی و روسی علیه آمریکا تشدید شده

نیویورک تایمز گزارشی را منتشر کرده و در آن مدعی شده که حملات هکرهای ایرانی، چینی و روسی علیه سازمان های دولتی آمریکا در ماه های اخیر بیشتر شده و علت چیزی نبوده جز سیاست ...

نیویورک تایمز گزارشی را منتشر کرده و در آن مدعی شده که حملات هکرهای ایرانی، چینی و روسی علیه سازمان های دولتی آمریکا در ماه های اخیر بیشتر شده و علت چیزی نبوده جز سیاست های خصمانه ترامپ علیه آنها.

دونالد ترامپ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رئیس جمهور وقت آمریکا از همان ابتدای تصدی پست - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ریاست جمهوری آمریکا سیاست های خصمانه خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در قبال ایران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را مطرح نمود و کشورمان را هدف سخت ترین تحریم های اقتصادی قرار داد که البته تبعات آن کاملا در زندگی روزانه مردم مشهود است. اما چین نیز از دشمنی های ترامپ در امان نبوده و همین حالا که این مطلب را میخوانید در جنگ اقتصادی تمام عیاری با آمریکاست.

طبق این گزارش کارشناسان امنیتی باور دارند که تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ترک برجام و جنگ تجاری این کشور با چین و وضع تعرفه های سنگین روی واردات کالاهای چینی اصلی ترین علت افزایش حملات هکرهای ایرانی ، چینی و روسی علیه آمریکا بوده.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

مقاله نیویورک تایمز در ادامه گزارش دیگری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منتشر می شود که مقامات اطلاعاتی آمریکا ماه گذشته ارائه کردند و در آن نسبت به افزایش حملات هکرهای ایرانی ، چینی، روسی و حتی کره شمالی علیه آمریکا هشدار داده بودند که هدفشان سرقت اطلاعات محرمانه و تغییر نگرش شهروندان آمریکایی در قبال ترامپ عنوان شده بود.

بنابر ادعای نیویورک تایمز هکرهای ایرانی تنها سازمان های دولتی آمریکا و مقامات رسمی این کشور را هدف حملات سایبری خود قرار می دهند و در تلاشند تا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای انجام عملیات های سایبری پیشرفته تر در آینده آماده شوند.

البته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آنطور که به نظر می رسد هکرهای روسی از هکرهای ایرانی و چینی فعالترند؛ در همین رابطه اوایل امسال گزارش شد که فیسبوک و توییتر هزاران حساب کاربری جعلی منسوب به این کشور را که در راستای انتشار اخبار نادرست فعالیت می کردند حذف نمودند.

تازه ترین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حملاتی هم که در گزارش نیویورک تایمز (به نقل از سازمان امنیت ملی آمریکا و شرکت امنیتی خصوصی FireEye) به هکرهای ایرانی نسبت داده شده، ظاهرا به قدری سخت و کاری بوده اند که وزارت امنیت داخلی آمریکا را وادار به صدور پیام هشدار اضطراری در زمان تعطیلی دولت این کشور کرده اند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

هرچند حملات منسوب به هکرهای ایرانی زنگ خطر را برای مقامات آمریکایی به صدا در آورده با این حال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مقامات سازمان امنیت سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرده که در جریان این حملات هیچ اطلاعاتی سرقت نشده است.

در عین حال اما هکرهای چینی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم آنطور که نیویورک تایمز گزارش داده تلاش های خود برای سرقت اطلاعات تکنولوژیکی آمریکا و اسرار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نظامی این کشور افزایش داده اند.

بنابر ادعای نیویورک تایمز بوئینگ، بخش هوایی جنرال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - الکتریک و تی موبایل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زمره تازه ترین اهداف هکرهای چینی بوده اند که البته تا این لحظه هیچکدامشان نسبت به این خبرها واکنشی نشان نداده اند و مشخص نیست که آیا حملات صورت گرفته علیه آنها موفقیت آمیز بوده اند یا خیر.

گفتنی است در سال ۲۰۱۵ باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا توافقی را برای پایان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دادن به حملات هکی متقابل با چین به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امضا رساند و این دو کشور در توافق مذکور متعهد شدند که دیگر از این روش برای سرقت اطلاعات از یکدیگری استفاده نکنند. با این حال افزایش تنش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ها میان چین و آمریکا و تهدیدهای مستمر ترامپ برای افزایش تعرفه های تجاری باعث افزایش حجم این حملات شده.

علیرغم تمامی اینها اما بزرگ ترین تهدید علیه آمریکا ظاهرا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از جانب روسیه ایجاد شده نه هکرهای ایرانی. عوامل وابسته به روسیه آنطور که نیویورک تایمز در گزارش خود آورده شبکه های برق آمریکا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و همچنین کمیته های کنگره این کشور را هدف حملات سایبری خود قرار می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone