تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16574.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شبکه همراه اول در منطقه زلزله‌زده قزوین عادی است

در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتریِ امروز در استان قزوین، شبکه همراه اول کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است. مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت: همراه ...

در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتریِ امروز در استان قزوین، شبکه همراه اول کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت: همراه اول با در اختیار داشتن گسترده‌ترین شبکه ارتباطی کشور با بالاترین ضریب نفوذ جمعیتی، بخشی از بزرگترین ظرفیت زیرساختی خود را برای موقعیت‌های اضطراری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - و حساس تخصیص داده تا در مواقع بروز سوانح غیرمترقبه بتواند به مردم و مناطق آسیب‌دیده، سرویس‌دهی با کیفیت و بدون وقفه داشته باشد.

«یاسر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - رایگانی» افزود: «زلزله امروز (٣ آبان ١٣٩٩) در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - آوج - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - استان قزوین و در عمق ١٠ کیلومتری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - زمین، حوالی ساعت ١۵ به‌وقوع پیوست که در بخش‌هایی از استان‌های البرز و تهران نیز احساس شد.» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - وی تصریح کرد: «شبکه همراه اول بدون هیچ‌گونه مشکلی و به‌صورت نرمال، در منطقه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - مذکور درحال سرویس‌دهی است.»

براساس محاسبات سامانه پایش لرزه‌ای ایران (سپلا) زلزله 5.4 که در ساعت 15:04:15 در 26 کیلومتر شمال غرب آوج رخ داده در فاصله 220 کیلومتری کانون زلزله (تهران) نیز احساس شده است. مرکز زلزله در حد میانی دو گسل لرزه زای کوشک نصرت و گسل آوج(آبدره) واقع شده است. احتمال خسارت حدود 1 تا 2 درصدی برای چند روستای اطراف مانند اسدآباد، کامشکان، منصور، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تویسرکان استان همدان - اسماعیل آباد، چنگوله و نیرچ داده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone