تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35263.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شهر هوشمند در ایران هنوز به مراحل مقدماتی خود هم نزدیک نشده است

کارشناسان باور دارند که در وضعیت کنونی، با ناهماهنگی‌های فعلی و عدم وجود زیر ساخت‌های لازم نمی‌توان کشور را طبق سند ۱۴۱۴ پیش برد تا وعده شهر هوشمند در ایران محقق شود. آنها می‌گویند که ...

کارشناسان باور دارند که در وضعیت کنونی، با ناهماهنگی‌های فعلی و عدم وجود زیر ساخت‌های لازم نمی‌توان کشور - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را طبق سند ۱۴۱۴ پیش برد تا وعده شهر هوشمند در ایران محقق شود. آنها می‌گویند که مساله ساخت شهر هوشمند در ایران هنوز به مراحل مقدماتی خود هم نزدیک نشده است و دولت هم توجه چندانی به توسعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - این موضوع نمی‌کند.

«علی ایمانی» کارشناس فناوری در گفتگوی خود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - با دیجیاتو شش معیار اصلی را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیربنای شهر هوشمند معرفی می‌کند و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به ترتیب اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند، محیط هوشمند، شهروندان هوشمند، روش زندگی هوشمند و در آخر یک مدیریت اداری هوشمند نام می‌برد:

«متاسفانه در ایران اما زیاد به این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - مساله رسیدگی نمی‌شود و حرف‌ها در حد برگزاری جلسات و نشست‌های گوناگون باقی می‌ماند. زمانی که برنامه‌ها و طرح‌هایی مانند شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک و دولت همراه و...به طور کامل اجرایی نشده و نواقص بسیاری دارد، طبیعتا پیگیری این موضوع در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اولویت‌های کشور و وزارت ارتباطات قرار نمی‌گیرد.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل

ایمانی اعتقاد دارد که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - قبل از اینکه خارجی‌ها به کشور بیایند و کنترل شهر هوشمند شدنمان را به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنها بسپاریم، باید خودمان به آن ورود کنیم تا از تمامی مزایای آن بهره‌مند شویم. به گفته این کارشناس در غیر این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - صورت تنها هزینه‌های شهر هوشمند به مردم و دولت تحمیل می‌شود و مزیت آنچنانی در بر نخواهد داشت:

«چه بخواهیم چه نخواهیم، این مسئله سرنوشت محتوم شهرهای ما در آینده است، پس هر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - چه دیرتر شروع کنیم، هزینه ما بالاتر می‌رود. جدا از دولت دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مخابرات، شرکت‌های اینترنتی و اپراتورهای موبایل (با کمک اپراتور فیبر نوری و تکنولوژی 5G) نیز می‌توانند به کمک توسعه شهر هوشمند بیایند تا زودتر این موضوع در ایران جا بیفتد.»

او با اشاره به تشکیل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ستاد شهر هوشمند آن را به فال نیک گرفته و از فواید شهر هوشمند به دیجیاتو می‌گوید:

«در شهری که لایه‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - مختلف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیرساخت وایرلس وجود دارد، ارتباطات ماشین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به ماشین برقرار شده و تمام اطلاعات حمل‌و‌نقل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - (کنترل اتوبوس، مترو، ترافیک و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اطلاع‌رسانی به مردم)، امنیت در شهر (زیرساخت، محتوا)، انرژی (استفاده بهینه از اطلاعات کنتور آب و برق و گاز)، کمک‌های فوری (بهداشت، آتش نشانی و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - پلیس برای کمک‌رسانی) در ابر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - (Cloud) جمع خواهند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد و به یک مرکز که شهر هوشمند را کنترل می‌کند، متصل خواهند شد.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل

به گفته ایمانی فن آوری ارتباطات از دور به شهرها حیات می‌بخشد و  نتیجتا فرم و فضاها نیز قالب های هندسی، ادراکی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - و مفهومی جدید پیدا می‌کنند:

«کار از دور، خرید از دور، بانکداری الکترونیکی، آموزش و درمان از دور نمونه عملی فعالیت‌های شهر هوشمند است. به کار گیری ساز و کارهای سخت افزاری و نرم افزاری شهر هوشمند برای کشوری چون ایران که هنوز بین مرحله گذر از سنتی به مدرنیته مانده از نظر من الزامیست چرا که باید بالاخره روزی از این مرحله جهش کرد.»

وی معتقد است که هر فناوری را نمی‌توان از خارج کشور بدون کارشناسی و در نظر گرفتن مسائل کشور وارد کرد و مشارکت استارتاپ‌ها و در کنار آن مدیریت شهری-دولتی را راهی مناسب برای رسیدن به این تکنولوژی می‌داند.

در کلانشهرهای ایران دستگاه‌های خدماتی و نهادهایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که با شهرداری‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط هستند، رابطه چندان تعاملی با هم ندارند و این خود مانع بزرگی بر سر راه تحقق شهر هوشمند به شمار می رود که با همین مولفه‌ و آنچه در بالا به عنوان شاخص - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - هوشمندسازی شهرها تفسیر شد، به این نتیجه می توان رسید که شهرهای ایران فقط در راه هوشمندسازی گام برداشته‌اند و هنوز به جایگاه‌ جهانی که باید دست پیدا کنند، نرسیده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone