🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20250.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آمازون به خاطر نقض تحریم های آمریکا علیه ایران، سوریه و کریمه جریمه شد

بنابر اعلام وزارت خزانه داری آمریکا آمازون به خاطر نقض تحریم ها علیه ایران، سوریه و کریمه و فروش کالا به شهروندان این مناطق ۱۳۴۵۲۳ دلار جریمه می شود؛ این مبلغ بنابر گفته مقامات آمریکایی ...

بنابر اعلام وزارت خزانه داری آمریکا آمازون به خاطر نقض تحریم ها علیه ایران، سوریه و کریمه و فروش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - کالا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - به شهروندان این مناطق ۱۳۴۵۲۳ دلار جریمه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - می شود؛ این مبلغ بنابر گفته مقامات آمریکایی به خاطر کوچک بودن موارد نقض شده و اعلام داوطلبانه آمازون مبنی بر نقض تحریم ها، چندان قابل توجه نیست.

گفته می شود این شرکت بعد از فروش اجناس خود به افرادی که در فهرست تحریم آمریکا قرار گرفته اند (افرادی که در این کشورها زندگی می کنند یا از سوی دولت های کوبا، ایران، کره شمالی، سودان و سوریه در ماموریت های خارجی به سر می برند) و عدم گزارش دهی مرتب و به موقع صدها مورد فروش کالا به آنها، طی توافقی با دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا پذیرفت که مبلغ ۱۳۴۵۲۳ دلار بابت جریمه بپردازد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان

گفتنی است فروش این اقلام بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ اتفاق افتاده است.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده که آمازون - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - پیشتر گام هایی را برای رفع ایراد سیستم خودکار خود که هرگونه نقض احتمالی تحریم ها را اطلاع می دهد، برداشته و پذیرفته است که با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - فراهم آوردن دوره های آموزشی لازم برای تیم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - های مسئول تحریم و کنترل فروش خود از تکرار دوباره این امر خودداری نماید. بد نیست اشاره کنیم که جریمه مالی آمازون می توانست از یک میلیارد دلار فراتر برود.

در ادامه بیانیه خبری وزارت خزانه داری آمریکا پیرامون جریمه مالی آمازون آمده است:

در برخی موارد، سفارش ها از مناطق تحت تحریم و شهرهایی در محدوده تحریم شده انجام می گیرند یا فرد سفارش دهنده از دیکته جایگزین و رایج برای محدوده زندگی خود استفاده می کند و سیستم پایش آمازون نمی تواند آن خرید را تشخیص دهد. برای مثال فرایندهای نظارتی آمازون سفارش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - هایی که از منطقه Yalta کریمه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - (محدوده مورد مناقشه روسیه و اوکراین) صورت می گیرند را تشخیص نمی دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone