تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23873.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد

پس از انتشار اخبار جسته و گریخته ساعاتی قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود برای تلفن های همراه رونمایی کرد. این محصول نخستین حسگر موبایلی است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیکسل ...

پس از انتشار اخبار جسته و گریخته ساعاتی قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود برای تلفن های همراه رونمایی کرد. این محصول نخستین حسگر موبایلی است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیکسل دارد و غول تکنولوژی کره ای آن را طی همکاری اش با شیائومی طراحی کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن قادر است حتی در نور شدید هم عکس هایی بی نظیر بگیرد و آن را نخستین سنسور با ابعاد پیکسلی 1/1.33 خوانده که میتواند در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - شرایط کم نور بالاترین میزان نور را ثبت کند.

البته این دومین همکاری سامسونگ و شیائومی در زمینه ساخت سنسور دوربین است و پیشتر شیائومی از عرضه قریب الوقوع نخستین موبایل دنیا با سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - خبر داد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - که سنسور دوربین ۰.۸ میکرومتری آن را سامسونگ ساخته است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان

تکنولوژی موسوم به اسمارت ایزو این سنسور در محیط های روشن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - به صورت هوشمند حساسیت خود به نور را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - تغییر می دهد و سیگنال های نوری را به بهترین شکل ممکن به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و با بهبود تراکم پیکسلی تصاویر تصاویری زنده را ایجاد می نماید.

سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ از رزلوشن 6k پشتیبانی میکند

این مکانیزم در محیط های تاریک تر از ایزو بالا استفاده می کند تا نویز را کاهش دهد و در نتیجه تصاویر شفاف تری را ایجاد کند. HMX از قابلیت ضبط فیلم با رزلوشن حداکثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل) و نرخ ۳۰ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ اعلام کرده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - که حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همین ماه وارد فاز تولید انبوه می شود و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - نخستین موبایل شیائومی که احتمالا به آن مجهز می شود نیز می میکس ۴ خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - بود.

لین بین هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه گفت:

شیائومی و سامسونگ برای ساخت این حسگر همکاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - نزدیکی با یکدیگر داشتند که از ارائه طرح مفهومی گرفته تا تولید نهایی را شامل می شد و در نهایت به ساخت سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منجر گردید. ما بسیار خرسندیم اعلام کنیم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - رزلوشن تصویری که پیشتر فقط در تعدادی از دوربین های پیشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پیدا کرده است. ما ضمن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - ادامه همکاری مان پیش بینی می کنیم که نتنها تجربیات موبایلی تازه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - بلکه پلتفرمی را ارائه نماییم که امکان ایجاد محتوای بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یانگین پارک نایب رئیس هیئت مدیره بخش سنسور سامسونگ الکترونیکس هم در این باره گفت:

سامسونگ به تلاش های خود برای نوآوری در عرصه تکنولوژی های پیکسل و بوردهای منطقی ادامه می دهد تا امکانی را برای سنسورهای ISOCELL فراهم کند که جهان را مانند چشم های انسان ببینند. ما طی همکاری نزدیک مان با شیائومی ISOCELL Bright HMX را توسعه دادیم که نخستین حسگر موبایل با بیش از صد میلیون پیکسل است و به لطف تکنولوژی Tetracell و ایزوسل پلاس خود جزئیات و رنگ های بی نظیری را ایجاد می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone