تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23874.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شرکت فنلاندی برای اولین بار تصاویری با دقت زیر 1 متر از سطح زمین تهیه کرد

یک کمپانی فنلاندی به نام ICEYE که پروژه ساخت یک صورت فلکی ماهواره‌ای را به منظور تهیه عکس‌های ترکیبی از سطح زمین در دست توسعه دارد، موفق شده برای اولین بار با تصویربرداری ماهواره ای عکس‌هایی ...

یک کمپانی فنلاندی به نام ICEYE که پروژه ساخت یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صورت فلکی ماهواره‌ای را به منظور تهیه عکس‌های ترکیبی از سطح زمین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در دست توسعه دارد، موفق شده برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - اولین بار با تصویربرداری ماهواره ای عکس‌هایی با رزولوشن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - زیر 1 متر از سطح زمین بگیرد.

این عکس‌ها جزئیات قابل توجهی را در بر دارند و مثلا درآن‌ها بارگیری و تخلیه نفت خام از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تانکرها دیده می‌شود. برخلاف اکثر ماهواره‌های تصویربرداری دیگر که با ابزار اپتیکی از زمین عکس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تهیه می‌کنند، ICEYE از تکنولوژی رادارهای دهانه ترکیبی (synthetic-aperture radar) استفاده می‌کند. ماهواره‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - 100 کیلویی آن از حرکت آنتن رادار به همراه زمان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تقریبی گذر آن از روی هدف استفاده کرده و با همین متد از سطح زمین عکس‌هایی چند بعدی تولید می‌کنند. این تکنولوژی حتی می‌تواند در هوای ابری و روز یا شب تصویربرداری کند.

تصاویری که ICEYE از عملیات بنادر منتشر کرده در واقع برای نمایش قابلیت‌های این شرکت در تصویربرداری ماهواره ای با رزولوشن بالا بوده است. با تصویربرداری از بنادر نیجریه، استرالیا و مناطق دیگر آن‌ها توانستند عکس‌هایی با رزولوشن 0.55 متر گرفته و پردازش کنند که جزئیات زیادی هم در آن‌ها به چشم می‌خورد. اطلاعات به دست آمده از این عکس‌ها می‌تواند برای تخمین ذخیره نفتی در سراسر دنیا به کار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بیاید.

به گفته Pekka Laurila هم‌موسس ICEYE، اوایل سال جاری که سد Brumadinho در برزیل با مشکل مواجه شد و جان 248 نفر را گرفت، این شرکت توانست با یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ماهواره امکان نظارتی مناسبی برای این حادثه فراهم کند. با وجود اینکه آسمان برزیل در اکثر موارد ابری بود اما ماهواره این شرکت جریان گل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و آب سرازیر شده ناشی از نشت سد را به خوبی تصویربرداری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone