🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18220.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

۷۱ درصد از اپ‌های پزشکی حداقل یک ضعف امنیتی جدی دارند

۷۱ درصد از برنامه‌های بهداشتی و پزشکی حداقل یک ضعف جدی دارند که می‌تواند منجر به درز اطلاعات پزشکی شود و سوءاستفاده مجرمان را در پی داشته باشد. موسسه «اینتراست» برای بررسی وضعیت اپ‌های سلامت ...

۷۱ درصد از برنامه‌های بهداشتی و پزشکی حداقل یک ضعف جدی دارند که می‌تواند منجر به درز اطلاعات پزشکی شود و سوءاستفاده مجرمان را در پی داشته باشد.

موسسه «اینتراست» برای بررسی وضعیت اپ‌های سلامت محور ۱۰۰ برنامه مراقبت پزشکی در دسته‌های مختلف از جمله پزشکی از راه دور، دستگاه‌های پزشکی و ردیاب کرونا را مورد بررسی قرار داده تا مهم‌ترین تهدیدات برنامه‌های پزشکی را شناسایی کند.

مشکلات رمزنگاری داده‌ها یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین تهدیدها است؛ به طوری که ۹۱ درصد از اپ‌های این تحقیق در یک یا چند آزمایش رمزنگاری ناموفق بودند. این بدان معناست که رمزنگاری‌های انجام شده در این برنامه‌ها به راحتی توسط مجرمان اینترنتی شکسته شده و اطلاعات محرمانه بیمار فاش می‌شود. این موضوع مجرمان را قادر می‌سازد تا این اطلاعات را دستکاری کنند، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - دستورات غیرقانونی به دستگاه‌های پزشکی متصل ارسال کنند یا از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - اپلیکیشن برای اهداف مخرب بهره ببرند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران

امنیت اپ‌های پزشکی را بالا ببرید

یافته‌های کلی این مطالعه نشان می‌دهد که فشار برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - تغییر شکل نوع مراقبت کووید ۱۹ اغلب به قیمت امنیت برنامه موبایل تمام شده است. «بیل هورن»، مدیر گروه سیستم‌های امنیتی و مدیر اجرایی اینتراست می‌گوید:

«متاسفانه آسیب‌پذیری‌های امنیتی در حوزه بهداشت و درمان و فضای پزشکی سابقه‌دار است. اوضاع بهتر شده؛ اما - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - هنوز هم کارهای زیادی برای انجام داریم. خبر خوب این که استراتژی‌ها و فناوری‌های محافظت اپ‌ها می‌توانند به سازمان‌های مراقبت پزشکی کمک کنند تا امنیت برنامه‌های خود را بالا ببرند.»

گزارش مربوط به اپ‌های مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی تلفن همراه بر اساس بررسی ۱۰۰ برنامه iOS و اندروید از سازمان‌های بهداشتی در سراسر جهان تهیه شده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - است. همه این ۱۰۰ برنامه با استفاده از آزمایش ایمنی برنامه ثابت (SAST) و تکنیک‌های آزمایش امنیت برنامه پویا (DAST) براساس دستورالعمل‌های ایمنی اپ تلفن همراه OWASP مورد بررسی قرار گرفتند.

یافته‌های مهم این گزارش عبارتند از:

  • ۷۱ درصد از برنامه‌های آزمایش شده حداقل یک ضعف امنیتی سطح بالا دارند. اگر یک آسیب‌پذیری به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - راحتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد و احتمال آسیب یا خسارت قابل توجهی داشته باشد، به آن ضعف امنیتی سطح بالا می‌گویند.
  • اکثر اپ‌های پزشکی (۹۱ درصد) نادرست یا ضعیف رمزنگاری شده‌اند که آن‌ها را در معرض سرقت داده و IP قرار می‌دهد.
  • ۳۴ درصد از اپلیکیشن‌های اندروید و ۲۸ درصد از برنامه‌های سیستم‌عامل iOS در معرض استخراج کلید رمزنگاری هستند.
  • اکثر اپ‌های مراقبت پزشکی چند مشکل امنیتی با ذخیره اطلاعات دارند. به عنوان مثال ۶۰ درصد از برنامه‌های اندرویدی آزمایش شده اطلاعات را در SharedPreferences ذخیره می‌کنند و داده‌های رمزنگاری نشده به راحتی برای مهاجمان و برنامه‌های مخرب قابل خواندن و ویرایش است.
  •  ۸۵ درصد از برنامه‌های ردیاب کووید ۱۹ در خطر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - نشت اطلاعات هستند.
  • ۸۳ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بهشهر استان مازندران - درصد از تهدیدات سطح بالا می‌تواند با استفاده از فناوری‌های حفاظت اپ مانند پنهان کردن کد، تشخیص دستکاری و رمزنگاری جعبه سفید کاهش یابد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone