🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40615.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ قابلیت های قلم S Pen را در گلکسی نوت 9 افزایش می دهد

با اینکه مدت زیادی از عرضه گلکسی Note 8 نگذشته اما سامسونگ از مدتی قبل کار بر روی مدل بعدی آن را شروع کرده است. این مساله کمی عجیب است چون شرکت کره ای بعد ...

با اینکه مدت زیادی از عرضه گلکسی Note 8 نگذشته اما سامسونگ از مدتی قبل کار بر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روی مدل بعدی آن را شروع کرده است. این مساله کمی عجیب است چون شرکت کره ای بعد از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هر پروژه بزرگ کمی به خود استراحت می دهد.تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی«بی جی کانگ» و «کیو کیم» از گروه برنامه‌ریزی محصولات جهانی در مصاحبه ای با «Samsung - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Newsroom» اعلام کرده اند که علی رغم چالش برانگیز بودن پروژه Note 8، مهندسان این شرکت بدون - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هیچ وقفه ای کار بر روی گلکسی Note 9 شروع کرده و قصد بهبود قلم S Pen را دارند.

به گفته کانگ هدف مهندسین این شرکت افزایش ویژگی های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بیشتری به S Pen ست. علاوه بر این بخش موبایل سامسونگ به دنبال راه هایی برای توسعه کسب و کارهای مرتبط به سری Note است. تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیاین دو نفر تاکید کرده اند که سامسونگ در طول فرایندهای طراحی، توسعه و تولید Note 9، نیازهای کاربران را در اولویت قرار خواهد داد.

به نظر می رسد یکی از جنبه های تمایز بین سری Note و دیگر موبایل های سامسونگ از جمله سری S قلم S Pen باشد و به همین دلیل بهینه سازی آن برای کمپانی کره ای از اهمیت زیادی برخودار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone