🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40614.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سونی اسپیکر هوشمند «اکسپریا هِلو!» را معرفی کرد

بازار اسپیکرهای هوشمند خانگی داغ است و حالا سونی هم با سبک و سیاق خاص خودش وارد این صحنه شده. این شرکت ژاپنی در جریان کنگره جهانی موبایل سال 2016 از طرح مفهومی «اکسپریا ایجنت» ...

بازار اسپیکرهای هوشمند خانگی داغ است و حالا سونی هم با سبک و سیاق خاص خودش وارد این صحنه شده. این شرکت ژاپنی در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جریان کنگره جهانی موبایل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سال 2016 از طرح مفهومی «اکسپریا ایجنت» (Xperia Agent) سخن گفت و سپس نمونه اولیه این محصول را سال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گذشته در برلین به نمایش گذاشت.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

امروز سونی بالاخره نمونه نهایی ربات هوشمند خودش را با نام تجاری «اکسپریا هِلو!» (!Xperia Hello) معرفی کرد تا به شیوه ای متفاوت به رقابت با گوگل هوم، آمازون اکو و اپل هوم پاد بپردازد.

اکسپریا هِلو! ترکیبی از اسپیکر هوشمند، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوربین امنیتی و دستگاه مکالمه تصویری است

اسپیکرهای هوشمند کنونی معمولاً دستگاهی ثابت هستند که از طریق یک دستیار دیجیتالی با کاربر ارتباط برقرار می کنند، اما «اکسپریا هِلو!» تجربه کاربری را به سطحی فراتر برده و ارتباط صمیمی تری را برقرار می سازد. در واقع - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - علاوه بر کاربردهای عمومی اسپیکرهای هوشمند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مانند اعلام وضعیت آب و هوا و اطلاعات مورد نیاز شما، با یک دستگاه برای مکالمه تصویری و یک دوربین امنیتی داخلی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز روبرو هستیم.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این ربات هوشمند به نمایشگر 4.6 اینچی عمودی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجهز شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که برای مکالمه تصویری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و نمایش اطلاعات به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کار می رود. دوربین معمولی، حسگر فروسرخ برای تشخیص حرکات در محیط و هفت میکروفون اختصاصی نیز از جمله تجهیزات دیگر «اکسپریا هِلو!» محسوب می شوند.

البته سونی در بخش دستیار AI هنوز توانایی رقابت با الکسا یا اسیستنت را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ندارد و اگرچه اسپیکر هوشمندش نسخه ای از سیستم عامل اندروید را به اجرا در می آورد، اما به دستیار اختصاصی مجهز شده که هنوز در مورد قابلیت ها و آینده آن چندان مطمئن نیستیم.

گفتنیست فروش ربات هوشمند اکسپریا هِلو! از ماه آینده با قیمتی نامشخص در ژاپن آغاز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می شود و فعلاً خبری در مورد عرضه آن در بازارهای جهانی در دست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone