تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27355.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات تصویب شد: ۴۱۶ ریال سود برای هر واحد سهام

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز صبح با حضور۹۱.۴۴ درصد سهامداران در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار و مقرر شد مبلغ ۴۱۶ ریال سود به هر واحد سهام مخابرات تعلق گیرد. همچنین ...

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز صبح با حضور۹۱.۴۴ درصد سهامداران در سالن خلیج‌فارس - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پژوهشگاه نیرو - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برگزار و مقرر شد مبلغ ۴۱۶ ریال سود به هر واحد سهام مخابرات تعلق گیرد. همچنین «سید مجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مجمع ضمن تأکید بر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده از فناوری‌های نسل نوین در حوزه‌های ارتباطات ثابت و سیار گفت رونق تولید و توجه به سرمایه انسانی، مهم‌ترین پیشران‌های توسعه شرکت است.

صدری در حضور اکثریت سهامداران شرکت مخابرات با اشاره به اینکه شعار رونق تولید، کلید حل تمام مشکلات اقتصادی است افزود:

«شرکت مخابرات ایران با پایبندی به این شعار و علی‌رغم محدودیت‌های مختلف از جهات تعرفه‌ای و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - درآمدی تمام تلاش خود را به‌منظور تضمین سود سهامداران و خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور و رفع دغدغه‌های کارکنان به کار بسته است. همکاری در فضای تعاملی حوزه ICT کشور از دیگر اولویت‌های فعالیت شرکت مخابرات ایران است و بدین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - منظور مدل‌های توسعه عملیاتی شرکت در بخش‌های مختلف مانند توسعه بازار ، توسعه سرویس‌های باندل ، تحول در بخش زیرساخت‌های شبکه و فناوری اطلاعات و تسهیل ارائه سرویس به تمام مشتریان در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سراسر کشور را دنبال می‌کنیم.»

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد تمام کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران در مسیر خدمت‌رسانی به ذینفعان شرکت و در جهت دستیابی به چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال با استفاده از تولید داخلی و توجه به سرمایه‌های ملی گام برمی‌دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در این مجمع سهامداران عمده، سهامداران حقیقی، حقوقی و همچنین سهامداران خرد حضور داشتند و پس از آنکه  گزارش‌های حسابرسی و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۷ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، مقرر شد تا مبلغ ۴۱۶ ریال سود برای هر سهم از صاحبان سهام مخابرات واریز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone