🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24609.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سیستم صوتی بدون اسپیکر؛ راهکار سنهایزر و کانتیننتال برای صدای فراگیر در خودرو

سنهایزر در نظر دارد تا سیستم صوتی ماشین‌ها را به کل تغییر دهد. این کمپانی آلمانی با دیگر کمپانی آلمانی کانتیننتال سیستم صوتی ۳ بعدی را طراحی کردند که جایگزین بلندگوهای داخلی ماشین‌ها می‌شود. سنهایزر ...

سنهایزر در نظر دارد تا سیستم صوتی ماشین‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - را به کل تغییر دهد. این کمپانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - آلمانی با دیگر کمپانی آلمانی کانتیننتال سیستم صوتی ۳ بعدی را طراحی کردند که جایگزین بلندگوهای داخلی ماشین‌ها می‌شود.

سنهایزر (البته تلفظ درست آن زنهایزر است) به جای استفاده از بلندگوی‌های داخلی خودروها، سیستمی را طراحی کرده که شبیه آلات موسیقی سیمی عمل می‌کند. این سیستم از سطح طراحی داخلی ماشین به عنوان یک فعال کننده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - استفاده می‌کند و خود فضای داخلی ماشین مانند یک محفظه تقویت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - کننده صدا عمل کرده و صدا را به صورت ۳ بعدی برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - کاربر به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران

به گفته سنهایزر به دلیل حذف تجهیزات صوتی داخل ماشین‌ها وزن ماشین حدود ۴۰ کیلوگرم سبک‌تر خواهد شود و در پی آن شتاب‌گیری ماشین نیز سریع‌تر خواهد شد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - این سیستم که زیر پوشش پروژه امبیو (Ambeo) قرار می‌گیرد تمام پردازش‌های لازم برای ارائه صدای پویای ۳ بعدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نتیجه اگر از طرفداران این تکنولوژی هستید، پیشنهاد می‌شود این پروژه را با جدیت بیشتری دنبال کنید.

از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - آن جایی که این تکنولوژی کمی آینده نگرانه به نظر می‌رسد، بسیاری با خود فکر می‌کنند که نباید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - به زودی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - شاهد آن در خودروها باشیم. با این حال با توجه به این که این سیستم هم سبک‌تر است و هم شتاب‌گیری ماشین‌ها را افزایش می‌دهد، بسیاری از خودروسازان الکتریکی به آن علاقه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بابل استان مازندران - نشان داده‌اند. با این حال هنوز مشخص نیست توان خروجی این سیستم صوتی چه قدر خواهد بود و سنهایزر نیز چیزی در این باره نگفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مرتضی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر تعمیرچی آیا سمت شهرک طالقانی بابل خدمات داره؟
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone