🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28003.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت سرفیس هاب 2S و 2X را معرفی کرد

امروز کمپانی مایکروسافت نسخه‌‌های جدید سخت افزار سرفیس هاب 2 را طی رویدادی در شهر نیویورک معرفی کرد. بدین ترتیب سخت افزار جدید مایکروسافت در دو مدل ۵۰ و ۸۵ اینچی با نام‌های سرفیس هاب ...

امروز کمپانی مایکروسافت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - نسخه‌‌های جدید سخت افزار سرفیس هاب 2 را طی رویدادی در شهر نیویورک معرفی کرد. بدین ترتیب سخت افزار جدید مایکروسافت در دو مدل ۵۰ و ۸۵ اینچی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - با نام‌های سرفیس هاب 2S و 2X عرضه خواهند شد. کاربران اکنون می‌توانند مدل ۵۰ اینچی یعنی سرفیس هاب 2S را خریداری کنند اما تاریخ عرضه رسمی سرفیس هاب 2X سال دیگر خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان

تقریباً یک سال پیش بود - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - که مایکروسافت سرفیس هاب 2 و نسل بعدی نمایشگر‌های همکاری محور خود را برای اولین بار به نمایش گذاشت اما اکنون اطلاعات زیادی از آنها منتشر شده است.

به ادعای مایکروسافت، نمایشگر سرفیس هاب 2S علیرغم اندازه‌ی بزرگش، دقت تصویری همانند تبلت‌ها خواهد داشت و می‌تواند تصاویری با رزولوشن بیشتر از 4K و نسبت تصویر 3:2 را هم پخش کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان

علاوه بر این، کاربر می‌تواند سخت افزار سرفیس هاب 2S خود را به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - طف اسند قابل حملش - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - به اتاق‌های دیگر ببرد. دوربین 4K با کیفیت به همراه آرایه‌ای متشکل ۸ میکروفون هم برای این سخت افزار در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر مناسبی برای تماس تصویری فراهم شود.

بنابر ادعای مایکروسافت، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - ۴ کاربر مختلف می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - با استفاده از سرفیس هاب 2S به چت ویدیوی بپردازند. علاوه بر این می‌توان یک لپتاپ سرفیس را به این نمایشگر متصل کرده و محتوایی را برای دیگر کاربران به نمایش گذاشت.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان

امروز مایکروسافت مدل ۸۵ اینچی سرفیس هاب 2X را هم به طور مختصر معرفی کرد اما مشخصات زیادی از آن منتشر نشده و معلوم نیست چه قیمتی خواهد داشت. با این وجود مشخص شده پردازنده، کارت گرافیک و میزان حافظه رم سرفیس هاب 2X ارتقا پیدا می‌کند و این سخت افزار تا سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده کاربران هم اکنون می‌توانند مدل ۵۰ اینچی سرفیس هاب 2S را با صرف هزینه‌ای معادل ۹ هزار دلار خریداری کنند. البته ناگفته نماند که استد قابل حمل مخصوص این گجت خود ۱۴۹۹ دلار قیمت دارد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone