🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28010.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

الکام جابز بخش جدید الکامپ امسال خواهد بود

بیست و پنجمین دوره الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گفته مسئولین اجرایی این دوره از نمایشگاه، تمام ویژگی‌های دوره پیشین حفظ شده و بخش‌های ...

بیست و پنجمین دوره الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - تهران برگزار می‌شود. به گفته مسئولین اجرایی این دوره از نمایشگاه، تمام ویژگی‌های دوره پیشین حفظ شده و بخش‌های جدیدی نظیر الکام جابز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - به نمایشگاه اضافه شده تا بازدیدکنندگان از تجربه‌ای بهتر برخوردار شوند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان

«علی آذرکار» عضو کمیسیون اجرایی الکامپ و دبیر سازمان نظام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - صنفی رایانه‌ای تهران در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - گفتگو با دیجیاتو ضمن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - اشاره به تحریم‌هایی که گریبانگیر ایران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - و صنعت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - ICT شده، تاکید دارد که هنوز نمی‌توان درباره تاثیرات این موضوع - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - روند نمایشگاه امسال اظهار نظری کرد چرا که سال گذشته هم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - تصور می‌شد تحریم‌ها نقش منفی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - زیادی در پی داشته باشد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - و اینطور نشد:

«ما سال گذشته هم با تحریم‌ها روبرو بودیم و همان زمان هم تصور می‌کردیم که این موضوع بتواند خللی در روند برگزاری نمایشگاه ایجاد کند ولی خوشبختانه با استقبال خوبی از شرکت‌های راسخ و قدر حوزه‌ فناوری روبرو شدیم که با همکاری خود وارد نمایشگاه شدند. باید تا موقع ثبت نام نمایشگاه امسال هم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - منتظر بمانیم و ببینیم که آیا امسال نیز با چنین شرکت‌هایی روبرو خواهیم بود یا خیر.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان

او در مورد اعزام برگزیدگان الکام استارز به مسابقات خارج از کشور نیز اذعان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - دارد که تمام تلاش تیم برگزار کننده ادامه دادن این روند است اما تاکید دارد که در صورت مزاحمت تحریم‌ها، می‌توان جوایز و راه‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - دیگری را در پیش گرفت.

آذرکار از استقبال شرکت‌های نرم‌افزاری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - و سخت افزاری می‌گوید و باور دارد که استقبال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - از الکامپ بیست و پنجم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - بیشتر از سال گذشته - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - خواهد بود. او به بخش‌های جدید این نمایشگاه نیز اشاره دارد و با توضیح قسمت الکام جابز؛ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - آن را قسمتی مفید برای بازار کار و اقتصاد کشور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌داند:

«برای اجرایی کردن الکام جابز با پیمانکاری که پیش‌تر نیز تجربه برگزاری رویدادهای مرتبط با بازار کار داشته نیز صحبت‌هایی کردیم و قصد داریم تا بتوانیم رابط و پلی بین کارجویان و شرکت‌ها باشیم. فعلا چند راهکار در نظر گرفته شده و ممکن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - است دستگاه‌هایی در نمایشگاه تعبیه شود تا کارجویان همانجا رزومه خود را بفرستند و یا از شرکت‌ها بخواهیم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - که ورکشاپ‌هایی درباره نحوه رزومه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - نویسی بگذارند.»

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران باور دارد که  تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است که برای اولین بار در بخش الکام جابز به این مهم، تاکید ویژه‌ای خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان

آذرکار تاکید دارد که نمایشگاه امسال از نظر وسعت بزرگتر از سال گذشته خواهد بود چرا که تا امروز قرار نیست هیچ رویداد دیگری همزمان با الکامپ برگزار شود: «در حقیقت تمام فضای نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - بین‌المللی در اختیار رویداد ما خواهد بود.»

او معتقد است که برگزاری نمایشگاه مشکلات بزرگ و کوچک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - بسیاری دارد اما تیم برگزارکننده بیست و پنجمین الکامپ ضمن حفظ تمام ویژگی‌های سال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - گذشته نظیر ثبت نام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - اینترنتی بازدیدکنندگان، قصد دارند تا امکانات جدیدی برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران ایجاد کنند که به مرور در ابلاغیه‌های رسمی سازمان اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone