🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28005.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A60 و گلکسی A40s

سامسونگ دو گوشی جدید را به خانواده گلکسی A افزوده؛ گلکسی A60 که در ظاهر به گلکسی A8s شبیه است و گلکسی A40s که نسخه ای تقریباً مشابه ولی با نامی متفاوت از گلکسی M30 به ...

سامسونگ دو گوشی جدید را به خانواده گلکسی A افزوده؛ گلکسی A60 که در ظاهر به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - گلکسی A8s شبیه است و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - گلکسی A40s که نسخه ای تقریباً مشابه ولی با نامی متفاوت از گلکسی M30 به حساب می آید.

گلکسی A60 (تصویر تیتر مطلب) از نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اینفینیتی او 6.3 اینچی از نوع LCD با رزولوشن +fHD بهره می برد. یک بریدگی نمایشگر قطره ای شکل که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است در گوشه سمت چپ آن به چشم می خورد. به گفته سامسونگ نسبت نمایشگر به بدنه به میزان 92 درصد است و خبری از شکاف اسپیکر بالای نمایشگر نیست. در واقع گلکسی A60 مشابه با گوشی جی 8 تینکیو ال جی صدا را از طریق نمایشگر انتقال می دهد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان
گلکسی A60

دوربین سه گانه اصلی به حسگر 32 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مگاپیکسلی f1.7 مجهز شده که در کنار آن یک حسگر 8 مگاپیکسلی f2.2 فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند. در میانه بالایی قاب پشتی هم یک حسگر اثر انگشت دیده می شود.

چیپست گلکسی A60 مشابه با مدل A70 اسنپدراگون 675 است که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. ظرفیت باتری این گوشی 3500 میلی آمپر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساعت است و به درگاه USB-C مجهز شده است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان
گلکسی A40s

گلکسی A40s مشخصاتی مشابه با گلکسی M30 دارد؛ نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن +fHD اینفینیتی یو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه با حسگرهای 13، 5 و 5 مگاپیکسلی. چیپست هم اگزینوس 7904 است و 6 گیگابایت رم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و 64 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است. شارژر 15 واتی هم شارژ سریع باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را ممکن می کند. باید اشاره کرد که گلکسی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - M30 در دو مدل با رم و حافظه داخلی 6/128 , 4/64 گیگابایت معرفی شده بود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و به نظر می رسد تنها تفاوت این دو مدل در همین بخش باشد.

گلکسی A60 با قیمتی معادل با 300 دلار روانه بازار خواهد شد و گلکسی A40s هم برچسب قیمتی معادل با 225 دلار را با خود به همراه خواهد داشت. سامسونگ هنوز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زرین شهر استان اصفهان - تاریخ عرضه رسمی این دو گوشی که در چین معرفی شده اند را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone