🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  3. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23193.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ریزر از کیبورد گیمینگ Huntsman Elite با سوییچ‌های اپتیکال

شکل ظاهری کیبورد Huntsman Elite تغییری نسبت به نسل قبلی نکرده و فقط در سخت افزار آن تغییراتی ایجاد شده که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از سوییچ های اپتیکال خطی اشاره ...

شکل ظاهری کیبورد Huntsman Elite تغییری نسبت به نسل قبلی نکرده و فقط در سخت افزار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان - آن تغییراتی ایجاد شده که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از سوییچ های اپتیکال خطی اشاره کرد.

ریزر اوایل تیر ماه 97 از کیبوردهای گیمینگ سری Huntsman رونمایی کرد و تکنولوژی مکانیکی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان - آنها را به کمال رساند. حال پس از گذشت تقریبا یک سال شاهد رونمایی از مدل جدید Huntsman Elite هستیم که در آن سوییچ های اپتیکال خطی به کار رفته است و مخصوص گیمرهایی تولید شده که دنبال کیبوردی نرم تر و بی صدا تر هستند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان

کمپانی ریزر سوییچ های اپتیکال را برای اولین بار در صفحه کلید Huntsman Tournament Edition به کار برده بود، بنابراین جای تعجب نیست که آنها را در مدل Huntsman Elite هم ببینیم.

سوییچ اپتیکال همانطور که از نامش پیداست به کمک تکنولوژی مبتنی بر مادون قرمز فشرده شدن کلیدها را با سرعت بیشتری تشخیص می دهد. همچنین در این تکنولوژی با حذف قطعات متحرک، سیگنال های فشرده شدن کلیدها با سرعت بیشتری به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان - کامپیوتر منتقل می شوند.

ریزر ادعا می کند سوییچ مذکور سریع ترین سوییچی است که این شرکت تولید کرده و می تواند فشرده شدن کلیدها را با کمترین تاخیر ثبت کند. این شرکت همچنین مدعی شده سوییچ های اپتیکال تا دو برابر سرعت بیشتری در ثبت بازخورد کلیکی نسبت به سوییچ های مکانیکی دارند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان

از دیگر ویژگی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان - های کیبورد Huntsman Elite می توان به کابل USB-C قابل جدا شدن، قسمت مخصوص برای استراحت دست، حافظه داخلی برای ذخیره سازی پنج پروفایل و نورپردازی RGB اشاره کرد.

کیبورد Huntsman Elite با برچسب قیمت 199 دلار، صفحه کلید چندان ارزان قیمتی محسوب نمی شود ولی برای کسانی که به دنبال سرعت بالاتر بوده و در تورنمنت های مختلف شرکت می کنند، می تواند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمام استان گیلان - گزینه مناسبی باشد.

کیبورد Huntsman Elite از هم اکنون از طریق وب سایت ریز قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
براوو به شرکت تعمیرچی شعبه خمام که خدمات عالی و با کیفیتی را درست در روستای تازه آباد خاکچین ارائه کرده است! من مطمئن هستم که مشتریان شما از تعمیر پکیج ایران رادیاتور LR24FF در شهر خمام راضی بوده و با نتیجه کار شما بسیار راضی هستند. ممنون از تحمل، حرفه ای بودن، و بالا بردن کیفیت خدمات



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone