🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28011.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

استفاده مخفیانه چین از فناوری برای نظارت بر اقلیت مسلمان

صنعت فناوری چین بار دیگر خبر ساز شده و این بار نوبت به استفاده مخفیانه از ابزارهای پیشرفته برای نظارت بر اقلیت مسلمان این کشور رسیده است. [digipullqoute place="left"]این رویکرد پیش‌داوری نژادی عنوان شده[/digipullqoute] مقامات ...

صنعت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - فناوری چین بار دیگر خبر ساز شده و این بار نوبت به استفاده مخفیانه از ابزارهای پیشرفته برای نظارت بر اقلیت مسلمان این کشور رسیده است.

این رویکرد پیش‌داوری نژادی عنوان شده

مقامات پکن با استفاده از سیستم گسترده و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - مخفیانه‌ای از سامانه های تشخیص چهره، مشغول نظارت بر اقلیت اویغور و مسلمان در سراسر این کشور هستند. چالش اویغورها به همین مساله محدود نمی شود و پکن پیش از این هم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بارها به دلیل رفتار نامناسب با این اقلیت ساکن «سین‌کیانگ» مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گفته سازمان ملل حدود یک میلیون نفر از مسلمانان اویغور در کمپ های بازداشت نگهداری می شوند. از طرف دیگر چین اتهام بازداشت دسته جمعی در سین کیانگ را تکذیب و از آن به عنوان برپایی مراکز آموزشی برای مقابله با گسترش افراط گرایی دینی در این منطقه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - یاد کرده است. تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل

روزنامه تایمز اما در گزارش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - جدیدی مدعی شده که فناوری تشخیص چهره چینی ها که به صورت گسترده در ده ها هزار دوربین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - نظارتی پیاده شده، به گونه ای برنامه ریزی شده که مسلمانان اویغور را بر اساس ظاهر شناسایی کرده و پرونده ای از جابجایی های آنها در سراسر چین ایجاد کند. پلیس هم برای شناسایی این اقلیت در خارج از سین کیانگ و در شهرهای ثروتمندی نظیر هوانگژو و ونژو از هوش مصنوعی بهره می برد.

برای مثال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - استان «شاآنشی» در مرکز این کشور که جمعیتی بالغ بر ۳۷ میلیون نفر دارد، در پی پیاده سازی سیستمی برای دسته بندی شهروندان به اویغور و غیر اویغور - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بوده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل

بر اساس این گزارش یکی از شهرهای مرکزی چین تنها طی یک ماه ۵۰۰ هزار اسکن را برای شناسایی اویغورها از میان دیگر شهروندان ترتیب داده است. تایمز این رفتار را مصداق سوءاستفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌داوری نژادی قلمداد کرده که قرار است به صورت گسترده تر در سراسر چین پیاده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر پارس آباد استان اردبیل - سازی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشنام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
تعمیرچی طرفای روستای اجیرلو کندی پارس آباد هم برای لباسشویی آبسال تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در روستای اجیرلو کندی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone