🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28004.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نابودی کامپیوترهای دانشگاه با فلش دیسک قاتل و 10 سال حبس برای دانشجوی خرابکار

یکی از دانشجویان سابق دانشگاه سنت رز نیویورک که با استفاده از فلش دیسک قاتل (USB Killer) چندین دستگاه کامپیوتر متعلق به دانشگاه را کاملاً خراب کرده بود، توسط پلیس دستگیر شده و در دادگاه ...

یکی از دانشجویان سابق دانشگاه سنت رز نیویورک - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که با استفاده از فلش دیسک قاتل (USB Killer) چندین دستگاه کامپیوتر متعلق به دانشگاه را کاملاً خراب کرده بود، توسط پلیس - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دستگیر شده و در دادگاه مجرم شناخته شد.

ویشوانات اکوتوتا 27 ساله که در زمان ارتکاب جرم دانشجوی دانشگاه محسوب نمی شد، محکوم به 10 سال حبس به همراه 3 سال نظارت پس از آزادی بوده و باید 250 هزار دلار نیز به عنوان جریمه - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پرداخت کند. جرم وی تخریب 66 دستگاه رایانه و تعداد زیادی دیوایس دیگر (شامل مانیتور، سیستم صوتی و ...) با استفاده از - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ابزار USB مخرب، که در - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ایالات متحده به راحتی از طریق اینترنت قابل خریداری است، بوده و در مجموع 58471 دلار به دانشگاه ضرر زده است.

تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

ابزار USB قاتل پس از اتصال به رایانه یا سایر دیوایس های مجهز به درگاه USB، با ارسال دستورات - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مخرب منجر به - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پر و خالی شدن خازن های - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موجود روی بورد دستگاه شده و با افزایش فشار روی دیوایس، منجر به خرابی فیزیکی پورت USB و همچنین بورد اصلی دستگاه می شود.

ابزار - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - USB قاتل به صورت فیزیکی بورد اصلی دستگاه را تخریب می‌کند

جالب اینکه آقای اکوتوتا هنگام تخریب اموال دانشگاه از خود ویدیو نیز ضبط کرده که پلیس محلی و پلیس فدرال (FBI) با استناد به همین ویدیوها، مدرک لازم برای دستگیری دانشجوی دانشگاه سنت رز را در اختیار داشته اند. البته مقامات دانشگاه به دلیل توصیه نیروهای امنیتی و قضایی - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از اظهار نظر درباره اتفاق اخیر خودداری - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده اند اما بر اساس اطلاعات موجود، بخشی از جریمه 250 هزار دلاری در نظر گرفته شده صرف خریداری کامپیوترهای جدید برای دانشگاه خواهد شد.

لازم به ذکر است که ویشوانات اکوتوتا یک شهروند هندی - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بوده که در سال 2017 مدرک کارشناسی ارشد خود را در تجارت از دانشگاه سنت رز نیویورک دریافت کرده و به گفته خبرگزاری های محلی، در مقطعی به - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دنبال کسب مدرک سیستم های اطلاعاتی کامپیوتر نیز بوده است.

گفتنی است اکوتوتا در یکی از ویدیوهای رسمی دانشگاه که در سال 2016 در - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فیسبوک قرار گرفته، گفته بود که می خواهد در - تعمیرات لباسشویی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آینده کارآفرین شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone