🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29203.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از چیپست QCS400 برای اسپیکرهای هوشمند رونمایی کرد

شرکت کوالکام به تازگی از خانواده چیپست های QCS400 برای ابزارهای صوتی هوشمند رونمایی کرده که با ترکیب خروجی صدای غنی و هوش مصنوعی در دستگاه، تجربه استفاده از اسپیکرهای هوشمند خانگی را ارتقا می ...

شرکت کوالکام به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - تازگی از خانواده چیپست های QCS400 برای ابزارهای صوتی هوشمند رونمایی کرده که با ترکیب خروجی صدای غنی و هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - در دستگاه، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - تجربه استفاده از اسپیکرهای هوشمند خانگی را ارتقا می دهند.

سازنده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - مدعی است چیپست های جدید کیفیت صدای بهتر، عمر باتری بهینه تر و نسل بعدی دستورهای صوتی را به خانه ها خواهند آورد. کوالکام همچنین سه ویژگی اصلی سری QCS400 را اینگونه بیان کرده است:

  • بهبود رابط کاربری صوتی با زمان پاسخگویی سریع تر، تشخیص فرمان بهتر و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - دقیق تر حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا و کنترل صوتی محلی (اجرای فرمان ها بدون نیاز به اتصال اینترنت)
  • کیفیت صدای غنی تر و هوشمند تر و پشتیبانی از فناوری های Dolby Atmos و DTS:X برای ارائه صدای سینمایی
  • قابلیت اتصال چند کاناله که به کاربران اجازه می دهد چند اسپیکر را به هم متصل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - کرده و امکانات فراوانی در زمینه کنترل و برنامه ریزی آنها داشته باشند که این موضوع، با بهبود راندمان کلی چیپست در زمینه مصرف باتری همراه بوده است.

چیپست‌های جدید از هوش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - مصنوعی بدون نیاز به اینترنت بهره می‌برند

یکی از چیپست های سری QCS400 کوالکام همچنین به پردازشگر سیگنال دیجیتال اختصاصی مجهز شده که 32 کانال مجزا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - برای پسا پردازش (post-processing) فایل های صوتی در اختیار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - دارد. چیپست های مورد بحث در ضمن توانایی شناسایی چند کلیدواژه به صورت همزمان را داشته و به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - لطف هوش مصنوعی داخلی، فرآیند دریافت فرمان های اجرایی ثابت (مانند فعال شدن اسپیکر) را بسیار سریع تر از نمونه های موجود انجام می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - دهند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان

لازم به ذکر است که مدل های QCS403 و QCS404 خانواده جدید کوالکام برای استفاده در دستیارهای صوتی هوشمند و اسپیکرهای هوشمند طراحی شده اند که اولی یک پردازنده دو هسته ای داشته و دومی از پردازنده چهار هسته ای بهره می برد. فرکانس هر دو پردازنده 1.4 گیگاهرتز بوده و هر دو محصول از بلوتوث 5.1 و پروتکل زیگ‌بی پشتیبانی می کنند.

مدل QCS405 نیز برای ساند بارها، سینماهای خانگی و اسپیکرهای هوشمند طراحی شده و QCS407 هم برای دستگاه های AVR (گیرنده صوت-تصویر) توسعه یافته است. این دو محصول از پردازنده های چهار هسته ای برخوردار هستند و نسبت به دو مدل دیگر از چیپ چهار هسته ای هوش مصنوعی، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - گرافیک آدرنو 306 و دو پردازشگر سیگنال دیجیتال Hexagon بهره می برند.

گفتنی است QCS407 تنها مدلی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - بوده که از پردازشگر سیگنال 32 کاناله بهره می برد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تویسرکان استان همدان - و سایر مدل ها تنها از نمونه 12 کاناله برخوردار هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نصیرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
احیانا تعمیرچی شهرک طالقانی تویسرکان سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone