🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32461.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کتاب الکام استارز و الکام گیمز با آمارهای جامع منتشر خواهد شد

الکام استارز، امسال با گردهمایی ۴۸۰ استارتاپ از روز شنبه آغاز به کار می‌کند تا این کسب‌وکارها خدمات و سرویس‌های خود را به نمایش بگذارند. اما آنچه امسال این گردهمایی را ماندگارتر می‌کند، انتشار کتابی ...

الکام استارز، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - امسال با گردهمایی ۴۸۰ استارتاپ از روز شنبه آغاز به کار می‌کند تا این کسب‌وکارها خدمات و سرویس‌های خود را به نمایش بگذارند. اما آنچه امسال - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - گردهمایی را ماندگارتر می‌کند، انتشار کتابی با تمرکز بر الکام استارز و الکام گیمز است؛ کتابی که اطلاعات جامعی در خصوص استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این دو بخش از نمایشگاه در آن وجود دارد.

«عطا خلیقی»، عضو کمیته اجرایی و مسئول کتاب الکام استارز و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - الکام گیمز در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که در این کتاب، اکثریت استارتاپ‌های حاضر در الکام استارز معرفی شده‌اند:

«استارتاپ‌های حاضر در الکام استارز در این کتاب یک پروفایل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - دارند. به این صورت که لوگو، اسم استارتاپ، حوزه کاری، آدرس وب سایت و اینکه متعلق به کدام استان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - و شهر هستند ذکر شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - است. همچنین شعار و توضیح کوتاهی در مورد استارتاپ‌شان وجود دارد. فرض ما بر این است که شاید - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - بعضی از استارتاپ‌های حاضر در الکام استارز، شناخته شده نباشند، بنابراین از این طریق می‌خواستیم به بیشتر شناخته شدن آنها کمک کنیم. در نهایت هم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هدفش از برگزاری الکام استارز مالی نیست و می‌خواهد به اکوسیستم کمک کند؛ این هم یک کمک از همین جنس است.»

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران

معرفی استارتاپ‌ها ولی تمام هدف این کتاب نیست. داده‌های آماری مختلفی در کتاب الکام استارز و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - الکام گیمز وجود دارد که از طریق پرسشنامه‌هایی که استارتاپ‌ها به آنها پاسخ‌ داده‌اند، جمع - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - آوری شده‌اند. به گفته خلیقی در این پرسشنامه سوالاتی در مورد نوع تامین مالی، بازارها، انتظارات آنها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - از دولت و شرکت‌های خصوصی و برعکس مطرح شده است:

«الکام استارز بزرگترین گردهمایی استارتاپ هاست و برای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - ما بسیار مهم است تا بتوانیم از این رویداد خروجی آماری و اطلاعاتی دقیقی بدست بیاوریم تا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - بر اساس آن سازمان‌ نظام صنفی رایانه‌ای، سازمان‌های دولتی و تمام کسانی که در این حوزه فعال هستند بتوانند طبق خروجی این پرسشنامه تصمیم بگیرند و مطلع باشند که این اکوسیستم به کدام سمت می‌رود و نیازهای آنها چیست. در این نظرسنجی ۲۴۶ استارتاپ شرکت کردند. نتایج این پرسشنامه‌ها، تحلیل و تبدیل به اینفوگرافی شده و در کتاب چاپ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - خواهد شد.»

درحالی که ۴۸۰ استارتاپ در الکام استارز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - حضور دارند اما از این تعداد، پروفایل ۳۶۲ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - استارتاپ در این کتاب موجود است. خلیقی دلیل این موضوع را اینگونه بیان می‌کند: «پروفایل استارتاپ‌هایی در کتاب وجود دارد که تا پایان مهلت ثبت نام استارتاپ‌ها در الکام استارز و الکام گیمز، ثبت نام را انجام داده‌اند. نمی‌توانستیم اطلاعات استارتاپ‌هایی که دیرتر اضافه شده بودند را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - اضافه کنیم چون کار کتاب، بسیار سنگین است و تلاش کردیم برای خوش‌قول‌ها اهمیت قائل شویم.»

به گفته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - خلیقی، این کتاب رایگان است، قابلیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - فروش ندارد و با حمایت کافه‌بازار در ۲ هزار نسخه چاپ خواهد شد. به دلیل وجود پرسشنامه و اطلاعات آماری، جامعه هدف این کتاب فعالان اکوسیستم استارتاپی، تصمیم‌گیران، مدیران دولتی و محققان این حوزه است.هرچند پس از پایان نمایشگاه، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - نسخه دیجیتالی کتاب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - الکام استارز و الکام گیمز منتشر خواهد شد تا استارتاپ‌ها و بازدیدکنندگان نیز بتوانند این اطلاعات را در اختیار داشته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کلاردشت استان مازندران - باشند. خلیقی در نهایت اشاره می‌کند که این کتاب هم‌اکنون در حال چاپ بوده و همزمان با نمایشگاه، در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone