🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29482.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تبلت جدید Wacom، بیشترین دقت استایلوس را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند

معمولا کم پیش می آید که در نمایشگاه CES شاهد اسمارت فون یا تبلتی باشیم که برای قشر خاصی از مردم ساخته شده باشد. اما در میان دیوایس های خانگی هوشمند، ساعت های هوشمند و ...

معمولا کم پیش می آید که در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - نمایشگاه CES شاهد اسمارت فون یا تبلتی باشیم که برای قشر خاصی از مردم ساخته شده باشد. اما در میان دیوایس های خانگی هوشمند، ساعت های هوشمند و محصولات این چنینی، یک تبلت در CES 2019 به چشم می خورد که به صورت خاص برای تولیدکنندگان حرفه ای، علاقه مندان به طراحی و دانشجویان هنر ساخته است.

تبلت Wacom Cintiq 16 دستگاهی 15.6 اینچی با رزولوشن Full HD است که می توانید روی آن با استفاده از یک استایلوس که از 8192 سطح از حساسیت به فشار پشتیبانی می کند، طراحی کنید.

به همین خاطر، استایلوس Wacom Pro Pen 2 بدون هیچ تردید از منظر دقت و ظرافت رقیبی ندارد و نکته جالب تر اینکه Wacom Cintiq علی رغم ارائه چنین تکنولوژی برتری، تنها 649 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت شاید در قیاس با بسیاری از تبلت های اندرویدی مقرون به صرفه به نظر نرسد، ولی باید در نظر داشت که ارزان قیمت ترین محصول دیگر این کمپانی، یعنی Cintiq Pro 16 با قیمت 1500 دلار به فروش می رسد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران

اما دلیلی که باعث می شود Cintiq - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - 16 ارزان قیمت تر از مدل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - های دیگر Wacom باشد، رزولوشن تصویر پایین تر (در قیاس با رزولوشن 4K در سایر مدل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - ها) و پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - 72 درصدی از گاموت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - رنگی NTSC (در قیاس با پشتیبانی 99 درصدی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - گاموت Adobe RGB در سایر مدل ها) است.

با این همه، Wacom معتقد است که Cintiq 16 غیر حرفه ای، کماکان می - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - تواند یک دستگاه ثانویه مناسب برای هنرمندان حرفه ای باشد. در صورتی که به خرید این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - تبلت علاقه مند شده اید باید افزود که نمایشگر دستگاه در برابر بازتاب نور مقاوم است و مشکلی در روند طراحی به وجود نمی آورد. در این بین Wacom Pro Pen 2 از تکنولوژی «تشدید الکترومغناطیسی» پشتیبانی می کند که نیاز به باتری را از بین می برد.

از دیگر مشخصه های دستگاه باید به قطر 24.5 میلی متری آن و همچنین پایه های تاشو که به نمایشگر زاویه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - 19 درجه ای می بخشند اشاره کرد. در جعبه دستگاه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - یک کابل 3 در 1 قرار داده شده که کانکتورهای HDMI و USB را برای اتصال به ویندوز و مک شامل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone