🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  4. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21372.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ایجاد خط بریل در هوا از طریق سیستم هپتیک فراصوتی

برای افرادی که به خط بریل وابسته هستند، خواندن نمایشگرها و همچنین علائم در مکان‌های عمومی یک چالش محسوب می‌شود، البته سیستم جدید می‌تواند در این زمینه به آن‌ها کمک کند. سیستم «HaptiRead» یک دستگاه ...

برای افرادی که به خط بریل وابسته هستند، خواندن نمایشگرها و همچنین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - علائم در مکان‌های عمومی یک چالش محسوب می‌شود، البته سیستم جدید می‌تواند در این زمینه به آن‌ها کمک کند. سیستم «HaptiRead» یک دستگاه بازخورد هپتیکی است که از پالس‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فراصوت در الگوهای دقیق برای تولید متن بریل در هوا استفاده می‌کند.

بریل در مکان‌های عمومی اغلب به عنوان گره‌های ثابت روی علائم یا نمایشگرهای بریل تجدیدشونده که از خطوط پین‌ها با قابلیت تغییر متون استفاده می‌کند، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وجود دارد. با وجود - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این موارد، افراد نابینا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و این افراد در اولین برخورد نمی‌توانند به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. در کنار این موارد، لمس این صفحات در مکان‌های عمومی نگرانی‌های زیادی در زمینه بهداشتی در پی دارد.

سیستم HaptiRead برای رفع تمام این مشکلات توسعه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیدا کرده. این دستگاه حداکثر ۸ نقطه هپتیکی در هوا با فاصله ۷۰ سانتی‌متر ایجاد می‌کند که می‌تواند نشان‌دهنده کاراکترهای مختلف در بریل باشد. یک دوربین تشخیص عمق «Leap Motion» در این دستگاه تعبیه شده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که می‌تواند محل قرارگیری دست کاربر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را متوجه شود و در برابر آن نقاط را - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قرار دهد.

این دستگاه فاقد قسمت‌های متحرک است، بنابراین با گذر زمان دچار مشکلات نمی‌شود و کاربران نیازی به لمس سطح - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ندارند که مشکلات بهداشتی را برطرف می‌کند. توسط این سیستم می‌توان اطلاعات پیچیده مانند گرافیک‌ها و همچنین نمودارها را به نمایش گذاشت.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان

محققان در این زمینه که چگونه متن به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود، تحقیق کرده‌اند. آن‌ها سه روش مختلف را آزمایش کرده‌اند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثابت: جایی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که تمام نقاط به صورت همزمان در یک مکان نمایش داده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌شوند.
  • ردیف به ردیف: جایی که ردیفی از نقاط به صورت متوالی نشان داده می‌شوند.
  • نقطه به نقطه: جایی که تنها یک نقطه در زمان واحد نمایش داده می‌شود.

تیم توسعه‌دهنده سیستم - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - HaptiRead آن را روی ۱۸ شرکت‌کننده بینا و ۱۱ فرد نابینا آزمایش کردند. در طی این آزمایش از آن‌ها خواسته شد یک بریل نمایش داده شده را حس - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و کاراکتر را اعلام کند. در هر دو گروه روش نقطه به نقطه عملکرد بهتری داشت و افراد بینا و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نابینا به ترتیب میانگین امتیاز دقت ۹۴ و ۸۸ درصدی را کسب - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کردند. با وجود این موارد، هنوز راه طولانی برای استفاده گسترده از این سیستم وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone