🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21374.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

واگذاری ۱۷۹ هزار اشتراک رایگان تلویزیون اینترنتی به شهروندان

معاون دولت الکترونیکی در سازمان فناوری اعلام کرد که 13 سرویس تلویزیون اینترنتی و ویدیویی (IPTV و VOD) و 26 شرکت FCP در طرح هدیه یک ماهه به کاربران شرکت کرده‌اند؛ طرحی که حالا در ...

معاون دولت الکترونیکی در سازمان فناوری اعلام کرد که 13 سرویس تلویزیون اینترنتی و ویدیویی (IPTV و VOD) و 26 شرکت FCP در طرح هدیه یک ماهه به کاربران شرکت کرده‌اند؛ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - طرحی که حالا در آن 179 هزار مشترک از اشتراک یک ماهه رایگان تلویزیون‌های اینترنتی بهره مند شده‌اند.

«انتخاب - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - هر ایرانی یک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - تلویزیون اینترنتی» طرحی است که از تقریبا ۱۰ روز قبل توسط وزارت ارتباطات برای شهروندان ایرانی رونمایی شده و به مرحله اجرا درآمده است. «محمدابراهیم محمدپناه» معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات در گفت و گو با ایرنا به شرح جزییات این طرح پرداخته است.

به گفته محمدپناه، ترویج سکوهای عرضه و مصرف محتوای ویدیویی بومی در لایه خدمات و جنبه دسترسی هرچه بیشتر شهروندان به شبکه پهن باند ثابت جزو اهداف اصلی این طرح بوده است:

«این طرح با مجری گری سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ‌مرکز ملی فضای مجازی، مشارکت داوطلبانه شرکت‌های ارائه‌کننده سرویس تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - اینترنتی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - (IPTV) ویدیوی برخط (VoD) و همچنین اپراتورهای پهن‌باند ثابت از بخش خصوصی، اجرایی شده است.»

در طرح مذکور هر شهروندی که مالک یک اشتراک اینترنت خط ثابت (ADSL - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - و یا VDSL) - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - است و این اشتراک روی خط تلفنی به نام خود شهروند باشد، می تواند اشتراک رایگان VODها و IPTVها را هدیه بگیرد. به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - گفته محمدپناه علاوه بر اشتراک رایگان، اپراتورهای دسترسی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - پهن‌باند ثابت مشارکت‌کننده در طرح، هزینه ترافیک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - مربوط به این سرویس‌ها در بازه طرح برای مشترکین را رایگان در نظر گرفته اند.

محمدپناه میگوید تا امروز ۱۷۹ هزار اشتراک رایگان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - یک‌ماهه تحویل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - شده است: «استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس بیشترین تعداد کاربر را دارند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - و استقبال به ترتیب در شهرهای قم، سمنان، تهران، یزد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - و اصفهان نسبت به جمعیت شان از دیگر شهرها بیشتر بوده است.»

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

محمدپناه تاکید میکند هنوز درباره تمدید این طرح صحبتی نشده اما احتمال تمدید آن با موافقت شرکتهای - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - مشارکت کننده وجود دارد.

او در پاسخ به این پرسش که برخی این کار وزارت ارتباطات را در جهت کاهش نفوذ صدا و سیما و تحت فشار قرار دادن این دستگاه برای پس دادن فرکانس های ۷۰۰-۸۰۰ اعلام کردند، گفته که «با توجه به دقت نظری که مرکز ملی فضای مجازی در جلب مشارکت سرویس‌های تلویزیون اینترنتی داشته است و مشخصاً مجوز ساترا را که ذیل سازمان صدا و سیما فعالیت می‌کند، برای همکاری این سرویس‌ها در این طرح الزامی دانسته است، این اقدام نه تنها تقابلی با صدا و سیما ندارد، بلکه با رویکرد مثبت آن سازمان، می‌تواند تقویت صدا و سیما را در عرصه فضای مجازی به دنبال داشته باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone