🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21367.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

استعفای هم بنیانگذار ردیت از هیئت مدیره: یک کاندید سیاهپوست را جایگزین من کنید

«الکسیس اهانیان»، هم بنیانگذار «ردیت» با کناره‌گیری از سمتش در هیئت مدیره سایت، خواستار انتخاب فردی سیاهپوست به جای خود شد. انتشار تصاویر قتل «جرج فلوید» توسط پلیس آمریکا باعث به راه افتادن تظاهرات علیه ...

«الکسیس اهانیان»، هم بنیانگذار «ردیت» با کناره‌گیری از سمتش در هیئت مدیره سایت، خواستار انتخاب فردی سیاهپوست به جای خود شد.

انتشار تصاویر قتل «جرج فلوید» توسط پلیس آمریکا باعث به راه افتادن تظاهرات - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - علیه نژادپرستی در این کشور شده است. دنیای فناوری هم در واکنش به این موج ساکت نمانده و در آخرین مورد نوبت به استعفای هم بنیانگذار سایت ردیت از عضویت در هیئت مدیره و تقاضا برای جایگزینی وی با یکی از نامزدهای سیاهپوست رسیده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - است. الکسیس اهانیان دلیل کناره گیری خود را کمک به بازسازی جامعه‌ای - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - عنوان کرده که دچار مشکل شده. وی که با «سرنا ویلیایمز»، ستاره - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - دنیای تنیس ازدواج کرده می گوید:

«اینکار را - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - برای خودم، خانواده‌ام و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - کشورم می‌کنم. من این بیانیه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - را به عنوان پدری می‌نویسم که فردا باید به این سوال دختر سیاهپوستش جواب بدهد: تو - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - [برای کمک به برابری نژادی] چه کردی؟»

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران

اهانیان همچنین قصد دارد بخشی از درآمدش را هم به مبارزه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - با تبعیض نژادی اختصاص دهد و اینکار را با پرداخت یک میلیون دلار کمک به کمپین «Know Your Rights» شروع کرده است.

«هافمن»، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - دیگر بنیانگذار ردیت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - از درخواست اهانیان برای جایگزینی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - با یکی از نامزدهای سیاهپوست عضویت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - در هیئت مدیره استقبال کرده و آنرا مایه افتخار سایت دانسته است. وی همچنین وعده داده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - که - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - سیاست‌های محتوایی خود را برای پرداختن به مساله نفرت نژادی بازبینی خواهد کرد.

اهانیان، هافمن و «آرون شوارتز»در سال ۲۰۰۵ ردیت را تاسیس کرده و یک سال بعد آنرا فروختند. اهانیان در سال ۲۰۱۵ به این مجموعه برگشت و تا کنون عضو هیئت مدیره بود. وی در حالی از این سمت کناره گیری کرد که هفته گذشته مدیرعامل سابق ردیت «الن پائو» این سایت را به تقویت دیدگاه‌های نژادپرستانه و نفرت پراکنی متهم کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone