🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21379.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید شیپور: امکان خرید امن اینترنتی از فروشگاه‌ها با ارسال سراسری

«رضا اربابیان» مدیرعامل شیپور در گفتگو با دیجیاتو از رونمایی قابلیت جدید این پلتفرم به نام «خرید امن» خبر داد؛ قابلیتی که از طریق آن امکان ارسال محصولات بیش از ۳ هزار فروشگاه فعال در ...

«رضا اربابیان» مدیرعامل شیپور در گفتگو با دیجیاتو از رونمایی قابلیت جدید این پلتفرم به نام «خرید امن» خبر داد؛ قابلیتی که از طریق آن امکان ارسال محصولات بیش از ۳ هزار فروشگاه فعال در شیپور به سراسر ایران محقق شده است.

مدیرعامل شیپور تاکید میکند که با قابلیت خرید امن، موضوع «خرید شیرین» که از اهداف همیشگی آنها بوده پررنگ تر خواهد شد چرا که در این فرایند، تمام مسیر یک خرید اینترنتی با امنیت تمام برای خریداران صورت خواهد پذیرفت. او در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان

«ما قبل از رقبا و نزدیک به دو سال است که بخش فروشگاه ها را به شیپور اضافه کرده‌ایم. در این بخش هم اکنون بیش از ۳ هزار فروشگاه فعالیت می‌کنند که مرور زمان نشان داده می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - فروشگاه های معتمدی باشند. در طرح خرید امن، کاربران می‌توانند کالای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - نو و دست دوم را از این فروشندگان برگزیده خریداری کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند و هزینه آن را نیز به طور امانت به شیپور بدهند؛ زمانی که خریدار کالا را دریافت کرد و از سالم بودن و با کیفیت بودن آن اطمینان یافت، پول به فروشنده داده می‌شود.»

اربابیان میگوید این مساله گارانتی وجه مشتری را در پی خواهد داشت و مشتری می‌تواند از اینکه کالای سالم دریافت می کند، اطمینان حاصل کند. به گفته اربابیان تمام فرایند ارسال کالاها چه در مسیر درون شهری و چه در مسیر سراسری با یک همکاری از سوی الوپیک صورت گرفته است: «ناوگان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - الوپیک مرسولات داخل شهری را به دست مشتریان می‌رسانند و با سرویس الوپست این پلتفرم، امکان ارسال سراسری نیز فراهم شده است. تیم شیپور می‌تواند کالاها را به طور آنلاین رصد کرده و از سالم بودن معامله یک آگاهی صد درصدی پیدا کنند.»

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان

به گفته مدیرعامل شیپور، طرح آنها برای اولین بار است که در سراسر کشور برگزار می شود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - چرا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - که تفاوت‌های اساسی از منظر امنیت و سالم بودن معامله و نظارت روی آن وجود دارد که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - پیش از این در هیچ پلتفرمی دیده نشده است.

او تاکید دارد که راه اندازی این سرویس می‌تواند به خرید کاربران کمک شایانی انجام دهد: «این قابلیت می‎تواند تحولی در بازار نیازمندی ها محسوب شود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - و خرید و فروش را برای کاربران شیپور تسهیل کند. بر اساس چنین تحولی شیپور تلاش می کند تا امنیت معامله با امکان دریافت در سریع ترین زمان ممکن را برای کاربران گارانتی کند.»

به گفته اربابیان در قابلیت جدید شیپور، همه کسب - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - و کارها می‌توانند پس از احراز هویت با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود ضمن معرفی خدمات و محصولات‌شان به میلیون‌ها کاربر، از ویژگی خرید امن نیز بهره‌مند شده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - را به دست خریدار در سراسر ایران برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone