🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21377.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پوکو F2 پرو در تست مقاومت چه عملکردی از خود نشان می‌دهد؟ [تماشا کنید]

برند پوکو که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، اخیرا از گوشی پوکو F2 پرو رونمایی کرده. حالا عملکرد این دستگاه در تست مقاومت مورد آزمایش قرار گرفته است. پوکو F1 یک گوشی بی‌نظیر بود که توانست ...

برند پوکو که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، اخیرا از گوشی پوکو F2 پرو رونمایی کرده. حالا عملکرد این دستگاه در تست مقاومت مورد آزمایش قرار گرفته است.

پوکو F1 یک گوشی بی‌نظیر بود که توانست نزدیک به دو سال پیش در تست مقاومت «JerryRigEverything» عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و هم اکنون نسل جدید آن، پوکو F2 پرو توسط این یوتیوبر مورد آزمایش قرار گرفته است. با توجه به اینکه محصول جدید پوکو قیمت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - بالاتری نسبت به گذشته دارد، انتظارات طرفداران نیز افزایش پیدا کرده است.

در این ویدیو به خوبی تفاوت سختی میان پلاستیک و شیشه به نمایش گذاشته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - شده. در ابتدا «زک» فراموش می‌کند که محافظ پلاستیکی روی صفحه نمایش را بردارد که نتیجه آن، ایجاد خط و خش در سطح ۳ است. شیشه زیر این محافظ که در حقیقت پوشش نمایشگر است، در سطح ۶ دچار خط و خش می‌شود.

پوکو F2 پرو برخلاف نسل گذشته خود فاقد برش نمایشگر است و شیائومی برای آن دوربین سلفی پاپ آپ درنظر گرفته. مکانیزم دوربین سلفی پاپ آپ نگرانی‌های زیادی میان کاربران ایجاد کرد اما محصولاتی که با این دوربین وارد بازار شده‌اند، عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهند.

پوکو برای محافظت از دوربین سلفی روی آن یک پوشش شیشه‌ای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - قرار داده که در برابر خط و خش مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد. اگر هنگام استفاده دوربین سلفی بیرون باشد و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - گوشی سقوط کند، دوربین پاپ آپ به صورت خودکار بسته می‌شود، البته در این ویدیو دوربین سلفی روی میز کوبیده می‌شود و کارایی خود را موقتا از دست - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌دهد و پس از مدتی دوباره عملکرد عادی پیدا می‌کند.

پوکو F2 پرو به چیست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده و در نسخه‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه وجود دارد و نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone