🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31828.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی نوکیا 9 پیور ویو معرفی شد؛ 5 دوربین اصلی در یک گوشی

رقابت سر دوربین های بیشتر در گوشی های هوشمند ماه ها است که آغاز شده و حالا گوشی نوکیا 9 پیور ویو با 5 دوربین از راه رسیده است. دوربین بسیاری از گوشی هایی که ...

رقابت سر دوربین های بیشتر در گوشی های هوشمند ماه ها است که آغاز شده و حالا گوشی نوکیا 9 پیور ویو با 5 دوربین از راه رسیده است.

بسیاری از گوشی هایی که در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شدند با تکنولوژی های آزمایشی و یا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - انقلابی همراه شده بودند. گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس نمایشگرهای تاشو را به گوشی ها آورده بودند اما نوکیا راه دیگری را برای متفاوت بودن برگزیده و به سراغ دوربین رفته است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران

5 دوربین با لنز زایس با سایر ماژول های دوربین ترکیبی از 7 دایره را شکل داده اند. ترکیب دوربین ها با ظاهر عنکبوت شکل که شاید برای برخی افراد دچار اختلال ترایپوفوبیا ناراحت کننده باشد، این گونه هستند:

  •  سه حسگر 12 مگاپیکسلی تک رنگ
  • دو حسگر 12 مگاپیکسلی رنگی (RGB)

تمامی دوربین ها فاصله کانونی 28 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - میلی متری دارند و گشودگی دیافراگم هم f/1.8 است. دو ماژول دیگر در کنار دوربین ها قرار گرفته اند که یکی از آنها فلش است و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - دیگری حسگر تشخیص عمق مدت پرواز. دوربین جلویی، تکی و با حسگری 20 مگاپیکسلی است.

اما دوربین های اصلی نوکیا 9 پیور - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - ویو چه تفاوتی با سایر گوشی ها دارد؟ در دروبین های 5 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - گانه خبری از زوم اپتیکال نیست اما در عوض می توانند حجم عظیمی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - از داده ها را برای تصاویر HDR و تصویر برداری مبتنی بر عمق ثبت کنند. آرایه های دوربین با همکاری شرکت لایت توسعه داده شده اند؛ همان شرکتی که با دوربین L16 با 16 ماژول دوربین معروف شده بود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران

خبرنگارانی که با دوربین نوکیا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - 9 پیور ویو کار کرده اند معتقدند تصاویر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - شفاف به نظر می رسند اما پردازش تصاویر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - زمان زیادی می برد. HMD اعلام کرده که این مورد را پیش از عرضه گوشی بهبود خواهند داد. پس از ثبت تصویر می توانید عمق میدان تصاویر را به سادگی لمس کردن هر بخشی از تصویر تغییر دهید.

بنا بر ادعای HMD - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - نقشه ای که برای عمق تصاویر ثبت می شود 12 مگاپیکسلی و شامل 1200 لایه اطلاعات عمق است. گوشی 5 تصویر با نورسنجی های متفاوت را ثبت می کند. در این فرایند بین 60 تا 240 مگاپیکسل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - از داده ها تولید می شود و در پایان رزولوشن تصویر نهایی به 12 مگاپیکسل کاهش پیدا می کند.

نوکیا 9 پیور ویو 699 دلار قیمت دارد

علاوه بر این می توانید تصاویر را با فرمت خام (RAW DNG) ثبت کنید تا در ویرایش دستتان باز تر باشد البته در این حالت ترکیبی از تصاویر که با تمامی دوربین ها ثبت شده، فایلی در حدود 30 مگابایتی را ایجاد می کند. نرم افزار ادوبی لایت روم امکان ویرایش تصاویر PNG را دارد و پروفایل لنزهای 5 گانه نوکیا 9 پیور ویو که به طور خاص تنظیم شده، به این نرم افزار اضافه شده اند.

تصاویر ثبت شده بوکه می توانند شامل چندین نقطه کانونی باشند. به عبارتی اگر سوژه هایی که در تصویر شما ثبت شده اند فاصله متفاوتی با دوربین داشته باشند، می توان همه آنها را در فوکوس داشت. تصویر زیر یکی از معدود نمونه های به اشتراک گذاشته شده توسط HMD است که با این گوشی ثبت شده است:

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

سخت افزار

شاید انتظار داشته باشید که این گوشی با جدیدترین چیپست کوالکام همراه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - شده باشد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - اما چنین نیست. HMD به جای اسنپدراگون 855، نسخه ضعیف تر و قدیمی تر 845 را را نظر گرفته. به گفته مسئولان شرکت این چیپست به خوبی از عهده پردازش تصاویر گوشی بر می آید. علاوه بر این به پردازنده ویژه نور «Camera Lux Capacitor» مجهز شده است.

رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت است. یک باتری 3320 میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز گوشی را تأمین می کند. سیستم عامل اندروید وان است و به این ترتیب می توانید تا دو سال از دریافت به روز رسانی های نرم افزاری و وصله های امنیتی اطمینان داشته باشید. نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 2K، از نوع pOLED و با روکش محافظ گوریلا گلس 5 است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران

حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده و علاوه بر این نوکیا 9 پیور ویو به قابلیت قفل گشایی با استفاده از چهره مجهز شده است. پشتیبانی از شارژ بیسیم به همراه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به لطف گواهینامه استاندارد IP67 از دیگر قابلیت های این موبایل است.

ضخامت دستگاه 8 میلی متر و وزن 172 گرم است. درگاه شارژ از نوع USB-C است و البته خبری هم از درگاه 3.5 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - میلی متری هدفون نیست.

احتمالاً در آینده شاهد گوشی هایی با دوربین های اصلی بیشتر هم خواهیم بود اما حداقل تا آن زمان، این نوکیا 9 پیور ویو است که در بین گوشی های با بیشترین تعداد دوربین اصلی حکمرانی می کند. به گفته HMD، مالک بخش گوشی های هوشمند نوکیا، این اولین گوشی با دوربین اصلی 5 گانه گوشی در تعداد محدود و با قیمتی معادل با 699 دلار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone