🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17876.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شرکت REE با پلتفرم ماژولار در پی تحول صنعت خودرو است

یک شرکت اسرائیلی پلتفرمی ماژولار برای خودرو ساخته که موتور، سیستم انتقال قدرت، تعلیق، فرمان‌پذیری، ترمزها و غیره درون محفظه‌هایی قابل تعویض کنار چرخ‌ها قرار گرفته اند که امکان شخصی سازی بالا را فراهم می‌کند. ...

یک شرکت اسرائیلی پلتفرمی ماژولار برای خودرو ساخته که موتور، سیستم انتقال قدرت، تعلیق، فرمان‌پذیری، ترمزها و غیره درون محفظه‌هایی قابل تعویض کنار چرخ‌ها قرار گرفته اند که امکان شخصی سازی بالا را فراهم می‌کند.

پلتفرم مورد بحث توسط شرکت REE توسعه داده شده و کاربر می‌تواند پدال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - و فرمان به آن اضافه کرده و یا آن را به خودرویی کاملاً خودران و یا حتی کنترل از راه دور تبدیل کند. پکیج باتری به دلیل قرارگیری در کف، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - یک «شاسی اسکیت بورد مانند» را به وجود آورده و کاربر می‌تواند با انتخاب اتاق دلخواه آن را به یک خودروی سواری، ون، پیکاپ تراک، اتوبوس، اتومبیل خودران برای تحویل مرسولات پستی و حتی آفرود تبدیل کند.

شرکت سازنده ویدیویی از سه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - نمونه اولیه پلتفرم چهار چرخ منتشر کرده که جولان دادن آن‌ها در پیست و حرکت از بین موانع را نشان می‌دهد:

همانطور که ملاحظه کردید هیچ قطعه‌ای به غیر از دوربین و سیستم‌های خودران روی شاسی به چشم نمی‌خورد. به گفته سازنده این سه پلتفرم را به می‌توان به سه خودروی متفاوت شامل یک خودروی ۱.۳ تنی باگی، خودروی ۲.۵ تنی مسافربری یا باربری و یک ون ۴.۵ تنی باربری مخصوص بازار ایالات متحده تبدیل کرد.

محفظه‌هایی که سیستم‌های خودرو را در خود جای داده‌اند از قابلیت شخصی‌سازی بالایی برخوردارند. برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - مثال امکان اضافه کردن سیستم تعلیق فعال، گردش چهار چرخ، تنظیم توان و گشتاور دلخواه، تبدیل خودرو به AWD یا 2WD و غیره وجود دارد. شرکت REE می‌گوید به خاطر همکاری با تأمین کنندگان قطعه مثل KYB، Musashi، میتسوبیشی و غیره امکان سفارشی‌سازی خودرو طبق خواسته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - کاربر وجود خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان

تعمیر این شاسی چهار چرخ نیز بسیار آسان توصیف شده و به گفته سازنده پس از باز کردن محفظه و تعویض قطعه معیوب، خودرو به سرعت به جاده بازخواهد گشت.

پلتفرم یاد شده به خاطر انعطاف‌پذیری و کاربرد بالا، توجه برخی از خودروسازان بزرگ را به خود جلب کرده است. تویوتا در قرارداد با REE به دنبال تولید خودروهای برقی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - از سری Hino است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - که شامل ون، کامیون زباله، فود تراک، سرویس‌های سیار پزشکی و غیره می‌شوند. «ماهیندرا» خودروساز هندوستان نیز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - با استفاده از پلتفرم شرکت REE در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - پی تولید اتومبیل برقی در تیراژ بالا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone