🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17886.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای منتسب به روسیه احتمالا بخشی از اطلاعات دولت آمریکا را به سرقت برده‌اند

کمپین هک ۲۰۲۰ روسیه احتمالا توانسته با موفقیت به اطلاعات دولت آمریکا دست پیدا کند. اخیرا یک گروه هکر منتسب به دولت روسیه به نام «APT28» یا «Fancy Bear» توانسته به یک آژانس فدرال نفوذ ...

کمپین هک ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - روسیه احتمالا توانسته با موفقیت به اطلاعات دولت آمریکا دست پیدا کند. اخیرا یک گروه هکر منتسب به دولت روسیه به نام «APT28» یا «Fancy Bear» توانسته به یک آژانس فدرال نفوذ کند.

طبق گزارش‌ها، FBI در ماه می چندین هشدار برای قربانیان حملات ارسال و به آن‌ها اعلام کرده که Fancy Bear بطور گسترده شبکه‌های آمریکایی شامل آدرس‌ آی‌پی در اخطار اخیر را هدف قرار داده است. علاوه بر این، FBI به همپوشانی زیرساخت‌ اشاره کرده که همراه با الگوهای رفتاری، این گروه هکر روسی را پشت این هک قرار می‌دهد.

برخی از آدرس‌های آی‌پی با عملیات‌های مجرمانه مطابقت داشته‌اند، اما یکی از کارشناسان اعتقاد دارد که Fancy Bear - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - از فناوری جنایی برای مخفی کردن حملات خود دوباره استفاده کرده است. کارشناس دیگری به نام «کاستین ریو» به این موضوع اشاره می‌کند که یک کپی از بدافزار آپلود شده در مخزن، ترکیبی منحصر به فرد از ابزارهای هک موجود را نشان می‌دهد که هیچ ارتباط آشکاری با گروه‌های هکری شناخته شده ندارد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان

این موضوع به معنای آن است که شاید ارتباط مستقیمی میان گروه Fancy - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - Bear و این بدافزار وجود نداشته باشد، با این حال با یک حمله تقریبا پیچیده روبه‌رو هستیم. مهاجمان برای قرار دادن بدافزار و دسترسی مداوم به سیستم‌های موجود در شبکه آژانس، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - از حساب‌های در معرض خطر استفاده کرده و فایل‌ها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - را به سرقت برده‌اند.

مقامات ایالات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - متحده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - آمریکا در این زمینه اظهارنظری نکرده‌اند. در حالی که حملات سایبری توسط - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - گروه‌های روسی تحت حمایت دولت این کشور موضوع جدید و تعجب‌برانگیزی نیست، نگرانی‌های زیادی به همراه دارد.

این حمله نشان می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - هکرهای روسی نه تنها می‌توانند به سیستم‌های دولت ایالات متحده آمریکا حمله کنند، بلکه قادر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مریوان استان کردستان - به سرقت اطلاعات آن‌ها نیز هستند. در حال حاضر شدت آسیب وارد شده به سیستم‌ها را نمی‌دانیم و هنوز مشخص نشده این حمله توانسته فعالیت‌های این آژانس را متوقف کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone