🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17895.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل بودجه پروژه‌های کشف باگ‌ موتور جاوا اسکریپت مرورگر را تامین می‌کند

گوگل یک برنامه تحقیقاتی را راه‌اندازی کرده که به محققان و موسسات پژوهشی برای کشف آسیب‌پذیری‌ها در موتورهای جاوا اسکرپیت مرورگر کمک هزینه پرداخت می‌کند. این برنامه یک قانون دارد که آن، شناسایی باگ‌ها با ...

گوگل یک برنامه تحقیقاتی را راه‌اندازی کرده که به محققان و موسسات پژوهشی برای کشف آسیب‌پذیری‌ها در موتورهای جاوا اسکرپیت مرورگر کمک هزینه پرداخت می‌کند.

این برنامه یک قانون دارد که آن، شناسایی باگ‌ها با استفاده از روش «فازینگ» است. فازینگ یا آزمون فاز یک تکنیک برای شناسایی باگ از طریق فراهم کردن داده‌های تصادفی، غیرمعتبر یا غیرمنتظره به عنوان ورودی یک برنامه و تحلیل خروجی برای ناهنجاری‌ها است.

این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - تکنیک بطور گسترده توسط کمپانی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این حال تعداد محدودی از محققان نیز از آن استفاده می‌کنند. این تکنیک به منابع محاسباتی وسیع و گران قیمت نیاز دارد و به همین علت پژوهشگران کمی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - به سراغ آن می‌روند.

محققان که با این تکنیک کار می‌کنند، تا چندین ماه پس از اعلام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - یک باگ، پاداش خود را دریافت نمی‌کنند و هیچ تضمینی وجود ندارد که این مبلغ، هزینه‌های اولیه را به صورت کامل پوشش دهد. در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - همین راستا گوگل با پرداخت کمک هزینه می‌خواهد چنین مشکلاتی را برطرف کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان

در این برنامه جدید، محققان و موسسات پژوهشی می‌توانند بودجه برای فازینگ هر کدام از موتورهای جاوا اسکریپت مرورگر درخواست کنند. گوگل اعلام کرده که تمام درخواست‌ها را بررسی کرده و در مدت دو هفته پاسخ آن را برای افراد ارسال می‌کند. پروژه‌هایی که تایید می‌شوند، حداکثر ۵۰۰۰ دلار بودجه دریافت می‌کنند.

این برنامه در فاصله ۱۰ مهر ۱۳۹۹ تا ۹ مهر ۱۴۰۰ برقرار است و گوگل نام «Fuzzilli Research - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - Grant»‌ را برای آن درنظر گرفته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - که Fuzzilli نام ابزار فازینگ متن باز این کمپانی است. گوگل اعلام کرده تمام باگ‌هایی که طی این برنامه شناسایی می‌شوند باید به توسعه‌دهندگان اطلاع داده شود و محققان می‌توانند پاداش‌های اضافه را برای خود نگه دارند.

موتور جاوا اسکریپت «JavaScriptCore» (سافاری)، V8 (کروم و اج) و «Spidermonkey» (فایرفاکس) در این برنامه موجود هستند، اما محققان می‌توانند در پیشنهاد خود موتورهای دیگر را پیشنهاد دهند و گوگل آن‌ها را مورد بررسی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone