🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17866.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ایرباس از جت شخصی ACJ220 با قیمت ۸۱ میلیون دلار رونمایی کرد

ایرباس از جت شخصی ACJ220 رونمایی کرد. این هواپیما نسخه کوچک شده جت دو موتوره ایرباس A220 بوده و از سال ۲۰۲۳ به پرواز درخواهد آمد. جت شخصی جدید ایرباس Corporate Jet 220 نام داشته ...

ایرباس از جت شخصی ACJ220 رونمایی کرد. این هواپیما نسخه کوچک شده جت دو موتوره ایرباس A220 بوده و از سال ۲۰۲۳ به پرواز درخواهد آمد.

جت شخصی جدید ایرباس Corporate Jet 220 نام داشته و نسخه کوچک شده جت دو موتوره و باریک پیکر A220 است. ایرباس یکی از دلایل اصلی ساخت این هواپیما را افزایش تقاضا برای هواپیماهای بزرگ‌تر از سوی شرکت‌های مسافربری خصوصی اعلام کرده است.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان  استان خراسان

ایرباس برای ساخت ACJ220 از شرکت هواپیمایی و طراحی Comlux کمک گرفته است تا شمایل آن را لوکس طراحی کرده و با استفاده از جدیدترین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان استان خراسان - فناوری‌ها در کابین، این هواپیما را هر چه بیشتر به یک جت شخصی فوق مدرن تبدیل کند.

کابین ۷۳ متر مربعی ACJ220 به شش فضای جادار VIP تقسیم شده و گنجایش آن ۱۸ نفر اعلام شده است. از دیگر ویژگی‌های کابین این هواپیما می‌توان به اتاق میهمان، جلسه و همچنین اتاق سرگرمی خصوصی، حمام و تخت دو نفره اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان  استان خراسان

ایرباس می‌گوید این هواپیما حداکثر مسافت ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتری را در مدت زمان ۱۲ ساعت طی می‌کند و بنابراین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان استان خراسان - بوسیله آن می‌توان به طور مستقیم از شهرهایی مثل لندن به لس آنجلس یا از توکیو به دبی سفر کرد.

ایرباس می‌گوید تاکنون شش فروند هواپیمای ACJ220 به فروش رسیده که چهار فروند توسط شرکت سوییسی Comlux و دو فروند توسط شرکتی ناشناس خریداری شده است. به گفته ایرباس این هواپیما به لطف موتورهای جدید و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان استان خراسان - دیگر قابلیت‌های آیرودینامیک، ۲۵ درصد سوخت کمتری در مقایسه با جت‌های نسل قبلی مصرف می‌کند.

هواپیمای ACJ220 که ۸۱ میلیون دلار قیمت دارد، از سال ۲۰۲۳ به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خراسان استان خراسان - پرواز درخواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone