🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17877.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ابزار جدید مایکروسافت آنتی ویروس دیفندر را از طریق ایمیج ویندوز آپدیت می‌کند

مایکروسافت از ابزار جدیدی رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد پکیج امنیتی آنتی ویروس پیش فرض ویندوز ۱۰ یا همان «مایکروسافت دیفندر» را از طریق ایمیج‌های نصبی ویندوز (شامل WIM یا VHD) آپدیت کنند. ...

مایکروسافت از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - ابزار جدیدی رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد پکیج امنیتی آنتی ویروس پیش فرض ویندوز ۱۰ یا همان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - «مایکروسافت دیفندر» را از طریق ایمیج‌های نصبی ویندوز (شامل WIM یا VHD) آپدیت کنند.

مایکروسافت می‌گوید ابزار جدید برای سازمان‌هایی مناسب است که ویندوز را روی تعداد بالایی از ورک استیشن‌ها و سرورها نصب می‌کنند. برخی از شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - از یک ایمیج ویندوز به مدت چندین ماه استفاده می‌کنند و بنابراین نرم افزار مایکروسافت دیفندر به شکل آپدیت نشده روی سیستم نصب خواهد شد که می‌تواند سیستم را در معرض انواع خطرات امنیتی قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان

درست است که پس از نصب ویندوز ۱۰ سیستم بالاخره دیفندر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - را به آخرین نسخه آپدیت می‌کند، ولی مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌گوید نصب دیفندر به شکل آپدیت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - نشده می‌تواند به هکرها فرصتی کوتاه برای حمله و آلودگی سیستم با ویروس‌ها را بدهد.

کاربران به کمک ابزار جدید می‌توانند ایمیج‌های ویندوز در فرمت‌های WIM یا VHD را بروز کرده و پس از دریافت آخرین نسخه‌ی فایل‌های امنیتی مایکروسافت دیفندر، سیستم عامل را روی سیستم‌ها نصب کنند.

ابزار مورد بحث برای هر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - دو معماری ۳۲ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - و ۶۴ بیت توسعه داده شده و از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - ایمیج‌های ویندوز ۱۰ (نسخه‌های Enterprise، Pro و Home Edition)، ویندوز سرور ۲۰۱۹ و ویندوز سرور ۲۰۱۶ پشتیبانی می‌کند.

پس از دانلود نسخه مناسب این ابزار از سایت مایکروسافت، فایل را استخراج کرده تا پکیج آپدیت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - مایکروسافت دیفندر (defender-dism-[x86|x64].cab) و ابزار پچ (defenderupdatewinimage.ps1) را دریافت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید. برای اجرای ابزار کافیست اسکریپت DefenderUpdateWinImage.ps1 را اجرا کنید. این اسکریپت برای اجرا شدن به سطح Administrator و نسخه 5.1 به بعد PowerShell نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone