🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17896.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ارتش انگلیس پهپاد جنگنده مجهز به تفنگ و هوش مصنوعی ساخت

ارتش انگلیس پهپاد شش ملخه مجهز به تفنگ دولول ساخته که توانایی پرواز در محیط‌های سربسته و شناسایی اهداف به کمک هوش مصنوعی را دارد. پهپاد مورد بحث که i9 نام دارد، در پیکربندی فعلی ...

ارتش انگلیس پهپاد شش ملخه مجهز به تفنگ دولول ساخته که توانایی پرواز در محیط‌های سربسته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - و شناسایی اهداف به کمک هوش مصنوعی را دارد.

پهپاد مورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - بحث که i9 نام دارد، در پیکربندی فعلی به «شاتگان تثبیت شده دولول» مجهز شده و در آینده نصب راکت انداز یا مسلسل روی آن امکان پذیر خواهد شد. این پهپاد شش پروانه داشته (هگزاکوپتر) و به کماندوهای ارتش انگلیس کمک می‌کند تا پیش از عملیات پاکسازی خانه‌ها در مناطق شلوغ مثل شهرها، محیط داخل را دیده و اهداف را شناسایی کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان

آنطور که روزنامه «تایمز» گزارش می‌کند، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - سربازان بریتانیایی در جنگ افغانستان متحمل خسارات شدیدی حین پاکسازی خانه‌ها شده‌اند و این پهپاد قرار است خسارات ناشی از پاکسازی اتاق‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. سربازان پس از فرستادن این پهپاد به داخل اتاق می‌توانند به کمک دوربین نصب شده روی آن اهداف را شناسایی کرده و به آن‌ها شلیک کنند.

در ادامه گزارش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - آمده که یک شرکت انگلیسی ناشناس با همکاری فرماندهی استراتژیک انگلیس (Strategic Command) این پهپاد را ساخته است. وزارت دفاع انگلیس در حال مذاکره با شرکت‌های مختلف برای توسعه نسل جدیدی از پهپادها مبتنی بر i9 است. این پهپاد علاوه بر شناسایی اهداف، از قابلیت‌های ضدپهپاد نیز برخوردار بوده و همانند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - یک «دژکوب» پهپادهای دشمن را با وارد کردن ضربه به آن‌ها در هوا سرنگون می‌کند.

نیروهای نظامی کشورهای دنیا به خاطر توانمندی بالای پهپادها در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - پی توسعه نمونه نظامی آن‌ها هستند. اواخر آذر ماه سال قبل ترکیه از پهپاد هشت ملخه Songar مجهز به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - مسلسل با ۲۰۰ خشاب رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone