🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17884.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سونی به دنبال کسب مجوز از دولت آمریکا برای تامین قطعات هواوی است

تحریم‌های ایالات متحده آمریکا مانع از همکاری شرکت‌ها با هواوی شده و حالا به نظر می‌رسد کمپانی‌های ژاپنی سونی و «Kioxia» برای تامین قطعات این غول فناوری چینی از دولت واشنگتن درخواست مجوز کرده‌اند. در ...

تحریم‌های ایالات متحده آمریکا مانع از همکاری شرکت‌ها با هواوی شده و حالا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - به نظر می‌رسد کمپانی‌های ژاپنی سونی و «Kioxia» برای تامین قطعات این غول فناوری چینی از دولت واشنگتن درخواست مجوز کرده‌اند.

در صورتی که گزارش اخیر مورد تایید قرار بگیرد، این کمپانی‌های ژاپنی پس از چندین برند دیگر مانند اینتل با دریافت مجوز می‌توانند قطعات موردنیاز هواوی را تامین کنند.

با افزایش تنش‌ها میان آمریکا و چین، دولت واشنگتن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - تحریم‌ها علیه هواوی را افزایش داد و مانع از همکاری شرکت‌های مختلف با این کمپانی چینی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - شد. در حال حاضر این شرکت نمی‌تواند برخی قطعات موردنیاز خود را تامین کند و به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - علت عدم تولید - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - چیپست‌های آن توسط TSMC، توسعه پردازنده‌های کرین متوقف خواهد شد.

هواوی یکی از بزرگترین مشتریان سنسورهای دوربین گوشی‌های هوشمند سونی است و Kioxia دومین سازنده بزرگ حافظه فلش در جهان محسوب می‌شود که قطعات موردنیاز این غول فناوری چینی را تامین می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی

طبق گزارش جدید، در صورتی که این دو کمپانی ژاپنی موفق به دریافت مجوز از ایالات متحده آمریکا نشوند، با کاهش شدید درآمد مواجه خواهند شد. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - Kioxia هشدار داده که تحریم‌های دولت واشنگتن علیه هواوی باعث عرضه بیش از حد تراشه حافظه شده و کاهش قیمت آن‌ها را در پی دارد. این کمپانی اخیرا مجبور شده به علت تنش‌ها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - میان چین و آمریکا، برنامه‌ها برای یک قرارداد چندین میلیارد دلاری را متوقف کند.

سخنگوی سونی اعلام کرده که از تمام قوانین پیروی کرده و نمی‌تواند درباره مشتریان خاص - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - اظهارنظر کند. سخنگوی Kioxia نیز در این زمینه صحبتی نکرده است.

این اولین باری نیست که گزارشی درباره تلاش سونی برای دریافت مجوز از دولت آمریکا منتشر می‌شود. در گذشته نیز گزارشی از توقف فروش سنسورهای دوربین این کمپانی به هواوی خبر داده بود و به این موضوع اشاره شده بود که این برند ژاپنی دریافت مجوز را مدنظر قرار می‌دهد که در صورت صحت گزارش اخیر، دست به چنین اقدامی زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تیتک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر تعمیرچی روستای مشهد ذلف اباد فراهان کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای مشهد ذلف اباد شهر فراهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone