🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17856.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بریدگی نمایشگر تا دو نسل دیگر از آیفون حذف نمی‌شود

اپل با معرفی آیفون X بریدگی چارگوش نمایشگر را در موبایل‌ها باب کرد؛ ویژگی نه چندان محبوبی که ظاهرا به این زودی‌ها از آیفون حذف نخواهد شد. در فاصله کمتر از یک هفته مانده به ...

اپل - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با معرفی آیفون X بریدگی چارگوش نمایشگر را در موبایل‌ها باب کرد؛ ویژگی نه چندان محبوبی که ظاهرا به این زودی‌ها از آیفون - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حذف نخواهد - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شد.

در فاصله کمتر از - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک هفته مانده به معرفی سری آیفون۱۲ افشاگران دنیای فناوری اطلاعاتی را در مورد آیفون ۱۳ منتشر کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که از باقی ماندن ناچ نه چندان محبوب نمایشگر خبر می‌دهد؛ هرچند ظاهرا قرار است از عرض آن کمی کاسته - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود.

با توجه به تصاویر، رندرها و دیگر خبرهایی که از آیفون ۱۲ منتشر شده تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که بریدگی نمایشگر در تمامی مدل‌های این - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سری به قوت خود باقی خواهد ماند. حالا «Ice universe» از افشاگرهای شناخته شده در توییتر - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدعی شده که آیفون ۱۳ نیز این ویژگی را به ارث خواهد برد.

تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

آنطور که Ice - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - universe می‌گوید اپل به جای اینکه سراغ روش‌هایی مثل دوربین زیر نمایشگر، بریدگی قطره‌ای یا ایجاد حفره‌ در پنل برود، تصمیم گرفته ناچ چارگوش را - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حفظ کرده اما از آن عرض آن به شکل قابل توجهی بکاهد. در واقع به نظر می‌رسد اپل تا زمانی که روش - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تعبیه دروبین زیر نمایشگر به بلوغ نرسیده، از این روش دست نخواهد کشید و - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - علاقه‌ای ندارد - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طراحی فعلی را که کاربرانش به آن خو گرفته‌اند، به خاطر راهکارهای موقت تغییر دهد.

از - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگر گمانه‌زنی‌‌ها درباره آیفون ۱۳ می‌توان به گزارش افشاگر دیگری به نام «راس یانگ» اشاره کرد. وی مدعی شده که سری - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آیفون ۱۳ شامل ۴ دستگاه می‌شود که همگی آنها با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED از راه می‌رسند. ارزانترین نسخه این سری با پسوند مینی از - تعمیرات لباسشویی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمایشگر ۵.۴ اینچی بهره می‌برد، مدل استاندارد دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود و نسخه‌های پرو و پرو مکس نیز به ترتیب به صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی مجهز خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone