🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17881.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله باج‌افزارها به ۳ شرکت تحقیقاتی فعال در زمینه تشخیص و درمان کرونا

حمله باج افزاری به سه مرکز تحقیقاتی و درمانی، باعث اختلال در روند درمان، کند شدن فرآیند تست‌های بالینی مربوط به تشخیص کووید-19 و بروز مشکلاتی برای رسیدگی به بیماران کرونایی شد. در شرایط همه‌گیری ...

حمله باج افزاری به سه مرکز تحقیقاتی و درمانی، باعث اختلال در روند درمان، کند شدن فرآیند تست‌های بالینی مربوط به تشخیص کووید-19 و بروز مشکلاتی برای رسیدگی به بیماران کرونایی شد. در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا که مراکز بهداشتی و درمانی بیش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - از هر زمان دیگر سخت مشغول فعالیت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - هستند، باج افزارها هم سوژه‌های جدیدی را دنبال می‌کنند.

حملات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - سایبری به مراکز بهداشتی و درمانی تاکنون مشکلات بسیاری را به وجود آورده است. به گزارش نیویورک تایمز، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - «eResearchTechnology»، مرکز ارائه دهنده نرم افزارهای بهداشتی و درمانی که در زمینه توسعه ابزارهای درمان و تشخیص کرونا هم فعالیت دارد، از دو هفته قبل در معرض حمله باج افزارها قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان

«IQVIA» نیز که موسسه‌ای تحقیقاتی و همکار شرکت داروسازی«آسترازنکا» (AstraZeneca) » بوده و در زمینه تولید واکسن کووید-19 تلاش می‌کند، به علاوه «Bristol Myers Squibb» یکی از موسسه‌های پیشرو در زمینه تست سریع کرونا، مورد حمله باج افزاری قرار گرفتند.

حمله سایبری تاثیر گسترده‌ای روی فعالیت‌های IQVIA و Bristol Myers Squibb نداشته و هر دو مرکز درمانی اعلام کردند که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - پشتیبان‌گیری از داده‌های بیماران باعث شده اثر حمله سایبری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - برایشان بسیار محدود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - باشد. اما ظاهراً جمله - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - باج افزاری در فرآیند تست تشخیص کرونا در eResearchTechnology مشکلاتی را به وجود آورده است.

هنوز مشخص - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - نیست که آیا بدافزارها توانسته‌اند روی نتایج تست‌های کووید-19 نیز تأثیر بگذارند یا خیر. به علاوه مشخص نیست که این حملات سایبری با راهبرد و مدیریت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مینودشت استان گلستان - چه شخص یا گروهی هدایت می‌شود.

eResearchTechnology هنوز در مورد پرداخت پول به ازای باز پس گیری داده‌های کامپیوتری خود صحبتی مطرح نکرده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که چند روز قبل نیز، شبکه بهداشت و درمان «UHS» با 400 بیمارستان و به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های ارائه دهنده خدمات درمانی در ایالات متحده، دچار اختلال گسترده شد. گمان آن می‌رود علت بروز این اختلال گسترده، حمله باج‌افزاری باشد.

در اوایل ماه جاری نیز، یکی از بیماران بستری بیمارستان دانشگاه دوسلدورف آلمان، در اثر حمله بدافزارها و مسدود شدن دسترسی به اطلاعات پزشکی، درگذشت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone