🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17871.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» با آموزش به ۹۴ هزار نفر به کار خود پایان داد

کمپین رایگان هرکجا، هر زمان، یادگیری که از اسفندماه سال گذشته همزمان با آغاز کرونا در ایران کلید خورد، با استقبال بیش از ۹۴ هزار نفر شرکت کننده به کار خود پایان داد. «زهرا رحمتیان» ...

کمپین رایگان هرکجا، هر زمان، یادگیری که از اسفندماه سال گذشته همزمان با آغاز کرونا در ایران کلید خورد، با استقبال بیش از ۹۴ هزار نفر شرکت کننده به کار خود پایان داد.

«زهرا رحمتیان» مدیر برگزاری این کمپین درباره ایده اولیه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - برگزاری این کمپین گفت که راه اندازی کمپین مجازی هرکجا، هرزمان، یادگیری همزمان با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - آغاز بحران کرونا و قرنطینه کلید خورد، از آنجا که دراین ایام کسب و کارها دچار مشکلات اقتصادی بودند تصمیم گرفتیم تا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی آموزش های آنلاین و رایگانی را ارائه کنیم که با همراهی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ۲۰ استاد شروع شد و در نهایت این طرح توسعه یافت و کمپین با ۱۳۳ مدرس راه خود را در فاز دوم ادامه داد.

به گفته مدیر کمپین آموزش آنلاین، در طول این کمپین بیش از ۵ میلیارد تومان آموزش رایگان به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - مردم ارائه شده است و نکته جالب توجه اینکه ۴۱۶ نفر از شرکت کننده ها از ۲۶ تا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ۵۰ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - وبینار، ۲۲۲ شرکت کننده از ۵۱ تا ۱۰۰ وبینار و ۹۵ شرکت کننده نیز از بیش از ۱۰۰ وبینار یا ویدئوی وبینار استفاده کرده اند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان

دوره‌ها شامل ۲۲۹ وبینار و ۹ لایو آموزشی اینستاگرام بود و تعداد وبینارها نیز در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ایام تعطیلات بیشتر از همیشه بوده به طوری که طی ۱۰ روز برپایی کمپین در تعطیلات سال نو ۵۶ رویداد آنلاین برگزار شد.

به گفته رحمتیان طی مدت نیم سال برگزاری کمپین ۱۳۳ مدرس شامل اساتید مجرب و فعالان حوزه فناوری و نوآوری و استارتاپی از مجموعه های فناوری چون هم آوا، دیما، یکتانت، اکادمی ایلیا، ایسمینار و... - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - با کمپین همکاری خوبی داشتند و عزم جدی در میان اکوسیستم فناوری برای توسعه آموزش در ایام کرونا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - به وجود آمد.

مدیر آکادمی اینفوگرام درباره میزان استقبال از این کمپین رایگان آموزشی عنوان کرد: «بیش از ۹۴ هزار نفر در دوره ها ثبت نام کردند. استقبال و رضایت مخاطبان از رویدادها بسیار خوب بوده براساس آمارهای ثبت شده، با ۸۲ درصد رضایت شرکت کنندگان مواجه شدیم و بسیاری افراد نیز ویدئوهای ضبط شده دوره ها را دریافت کردند.»

بر اساس گزارش‌های مسئولین این کمپین، در مدت اجرای کمپین یادگیری، ۱۶۹ هزار ساعت برنامه آموزشی در مجموع ارائه شد و ۱۳۳ مدرس از داخل و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - خارج کشور همراه شرکت کنندگان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - بودند، همچنین شرکت در این کمپین به دلیل جهانی بودن کرونا در جغرافیای بین الملل آزاد بود و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - شرکت کنندگانی از کشورهای خارجی نیز در آن حضور یافتند که آمار دقیق - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - آنها هنوز ارائه نشده است.

برگزاری کمپین هرکجا، هر زمان یادگیری، آمار خوبی درباره علاقه مندی مخاطبان به موضوعات آموزش آنلاین ارائه کرد و براین اساس برنامه ریزی برای تعریف دوره های آموزشی بعدی ساده تر می‌شود. برهمین اساس چندی پیش برپایی بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ در این موسسه کلید خورده که این رویداد نیز از 20 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - مهرماه آغاز خواهد شد و معاونت علمی ریاست جمهوری نیز از آن حمایت می‌کند. بر اساس گفته‌های رحمتیان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - کارگاه‌های آنلاین دیگری نیز در دست برنامه ریزی است تا حمایت از استارتاپ‌ها و کسب و کارها در قالب دوره های آنلاین تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone